Apple cheltuie puțini bani pentru a convinge politicienii americani să-i promoveze legislații favorabile

  Procesul de lobby ajută marile companii de pe glob să convingă oamenii politici să promoveze și să promulge legislatii favorabile lor, iar marile companii americane cheltuie sume serioase de bani în acest scop anual. Pentru ultimele trei luni de zile compania Apple a cheltuit doar 1 milion de dolari în scopul de a convinge politicienii sa promoveze legi favorabile ei, cei din Cupertino fiind interesați de legi pentru sănătate, transportul de baterii li-ion, taxare internațională, ebook-uri, produse medicale și copyright.

Apple spent just over $1 million in the quarter lobbying on issues including consumer health legislation, transportation of lithium ion batteries, international taxes, e-books, medical devices and copyright.

  Conform celor de la computerworld.com Google a cheltuit 4 milioane de dolari în aceeași perioadă pe politicienii americani, în timp ce Facebook a cheltuit 3 milioane de dolari în aceleași scopuri. Apple nu a avut vreodată cheltuieli foarte mari pentru procesul de lobby, iar acest lucru a fost demonstrat de fiecare dată când compania și-a publicat rezultatele financiare pentru un trimestru fiscal, iar lucrurile nu par să se schimbe în curand.