Apple a fost acționată în judecată din cauza unei mari probleme a iMessage

  iMessage are o mare problemă în ceea ce privește livrarea mesajelor în cazul în care un utilizator își schimbă iPhone-ul cu un alt telefon mobil care nu a fost produs de către compania Apple și această problemă stă la baza unui nou proces intentat celor din Cupertino. Apple a lansat zilele trecute un utilitar web care permite dezactivarea iMessage fără ca un utilizator să aibă efectiv iPhone, iPad sau iPod Touch-ul în posesie, dar el vine prea târziu pentru a împiedica procesul intentat de către un număr mare de foști clienți Apple afectați de către aceasta problemă după schimbarea telefonului mobil sau a tabletei.

In court papers, Apple said it never claimed that its iMessage service and Messages application, which ran with iOS 5, would recognize when iPhone users switched to rival devices. “Apple takes customer satisfaction extremely seriously, but the law does not provide a remedy when, as here, technology simply does not function as plaintiff subjectively believes it should,” the Cupertino, California-based company said.

  Conform celor de la Reuters, utilizatorii care trec de la iOS la o altă platformă nu mai primesc mesajele prietenilor pe propriul număr de telefon dacă respectivele persoane foloseau iMessage pentru a comunica cu ei. Apple trimite automat iMessage-uri în locul mesajelor SMS chiar dacă un utilizator și-a schimbat telefonul, iMessage-ul nefiind dezactivat automat pe un număr de telefon în momentul efectării unui restore a terminalului. Spre uimirea generală compania Apple a susținut că tehnologia din spatele iMessage un funcționează așa cum își imaginează oamenii, aceasta fiind pledoaria prin care încerca să convingă un judecător să claseze procesul.

  Deși compania Apple nu prea pare să aibă o tactică foarte clară pentru a se apăra în proces, din moment ce un judecător a acceptat procesul, rămâne de văzut cum va fi penalizată compania americană.