BANCA Transilvania: 2 Instiintari Oficiale de ULTIM MOMENT cu Milioane de Clienti Romani Vizati

BANCA Transilvania a publicat 2 instiintari oficiale de ultim moment cu milioane de clienti din toata Romania vizati de informatiile transmie de banca.

BANCA Transilvania 2 Instiintari ULTIM MOMENT financiare clienti romania

BANCA Transilvania, unul dintre principalele grupuri financiare din Romania, continua sa-si consolideze pozitia de lider in industria bancara romaneasca, anuntand in raportul pentru primul trimestru din 2025 ca a depasit pragul de 7,4 milioane de carduri in portofoliu.

BANCA Transilvania spune ca a sa crestere organica, a fost sustinuta de adoptarea solutiilor digitale si de extinderea gamei de produse, a impulsionat si comportamentul de plata: numarul cumparaturilor efectuate cu cardul emis de Banca Transilvania este cu 19% mai mare fata de aceeasi perioada a anului trecut. Datele subliniaza apetitul tot mai ridicat al clientilor pentru tranzactii rapide, sigure si fara numerar.

BANCA Transilvania a lansat trei carduri menite sa raspunda nevoilor unor segmente diverse. BT Visa Platinum Debit adreseaza clientii Premium Banking, oferind beneficii si limite superioare, in timp ce BT Visa UNTOLD se transforma dintr-un instrument virtual intr-un companion fizic pentru festivalieri si pasionatii de muzica.

Pentru clientii retail aflati in relatia BT Direct, banca a introdus Cardul Direct Dedeman, extinzand astfel parteneriatul cu cel mai mare retailer de bricolaj. Prin aceste lansari, Banca Transilvania tinteste sa isi consolideze cota de piata in platile de retail si sa stimuleze utilizarea cardului pentru cumparaturi cotidiene.

BANCA Transilvania, pe segmentul creditarii imobiliare, aproape 5.400 de persoane si-au finantat achizitia unei locuinte prin Banca Transilvania in primele trei luni ale anului, volumul imprumuturilor acordate depasind 1,6 miliarde lei.

Soldul total al creditelor ipotecare si imobiliare a ajuns la 24,5 miliarde lei, in crestere cu 1,9% fata de 31 martie 2024, si reprezinta 24% din portofoliul de credite al bancii. Performanta confirma strategia de sustinere a pietei rezidentiale si plasarea clientului in centrul abordarii, intr-un context economic marcat de dobanzi volatile.

BANCA Transilvania: 2 Instiintari Oficiale de ULTIM MOMENT cu Milioane de Clienti Romani Vizati

BANCA Transilvania spune ca dinamica pozitiva s-a resimtit si in serviciile de gestionare a averii. Grupul BT raporteaza 150.000 de clienti Premium Banking si aproape 6.000 de clienti Private Banking. Activele administrate pentru segmentul Private au depasit 3 miliarde euro la sfarsitul trimestrului, cu 12% peste nivelul din 31 decembrie 2024.

Interesant este ca aproape jumatate dintre aceste active apartin clientilor din Bucuresti, demonstrand potentialul concentrat al Capitalei. Astfel, Banca Transilvania isi consolideaza rolul de partener financiar de incredere pentru investitori sofisticati si antreprenori.

Pe zona corporate, banca a aprobat in primul trimestru credite in valoare de 7,4 miliarde lei, cu 9% mai mult decat in perioada similara din 2024. Soldul creditelor acordate persoanelor juridice a atins circa 58,6 miliarde lei, ritmul anualizand o crestere de 12% dupa integrarea cifrelor OTP Bank Romania. Performanta reflecta puterea brandului Banca Transilvania si capacitatea de a finanta proiectele companiilor locale, de la firme antreprenoriale la corporatii multinationale active in Romania.

BANCA Transilvania spune ca expansiunea digitala a ramas o prioritate. Zece la suta dintre clientii noi atrasi prin onboardingul 100% online BT Pay intre ianuarie si martie 2025 locuiesc sau studiaza in strainatate, majoritatea in Marea Britanie, Republica Moldova, Italia, Germania si Spania.

Pentru a le oferi acces facil la servicii bancare in lei, Banca Transilvania a lansat in martie aplicatia BT Pay Italia, sustinand conectarea financiara a familiilor de romani din diaspora.

Tot in ecosistemul BT Pay, clientii pot achizitiona rovinieta direct din aplicatie in cateva minute, alegand perioada de valabilitate de la o zi la 12 luni, astfel incat drumurile de vacanta sa inceapa fara griji. Prin aceasta suite coerenta de initiative, Banca Transilvania isi afirma strategia de incluziune financiara, inovatie si orientare catre client.