Raiffeisen Bank: Decizia OBLIGATORIE Anuntata pentru Toate Agentiile din Romania

Raiffeisen Bank anunta in mod oficial o decizie care devine obligatorie pentru agentiile din toata tara, iata ce masuri impune banca pentru clienti.

Raiffeisen Bank decizie agentii clienti romania

Raiffeisen Bank, una dintre bancile cele mai mari care activeaza in Romania, a luat o decizie importanta, care a dus la un anunt foarte important pentru clienti cu privire la zilele de 1, 8 si 9 iunie, care sunt nelucratoare in agentiile bancii din toata tara, cu exceptia unitatilor situate in centrele comerciale, care beneficiaza de un program special adaptat nevoilor pietei.

Raiffeisen Bank explica faptul ca aceasta decizie vine in contextul sarbatorilor legale, iar banca a asigurat ca Departamentul Servicii Clienti (Call Center) va ramane disponibil pentru urgente legate de Carduri, Smart Mobile, Raiffeisen Online, Clienti Premium si FWR. Astfel, clientii pot apela Call Center-ul pentru blocari de card, probleme de acces la aplicatia de internet banking si alte situatii urgente.

Unitatile din centrele comerciale vor functiona dupa un program special stabilit in functie de orarul magazinelor, permitand clientilor sa efectueze tranzactii direct la ghiseu, chiar daca zilele de 1, 8 si 9 iunie sunt nelucratoare in retelele obisnuite.

Raiffeisen Bank recomanda verificarea orarului specific pe site-ul oficial sau in aplicatia Smart Mobile, pentru a planifica eficient operatiunile bancare. Intre timp, call center-ul garanteaza asistenta pentru serviciile esentiale: Carduri, Smart Mobile si Raiffeisen Online, precum si suport dedicat Clientilor Premium si FWR, pentru rezolvarea rapida a solicitarilor complexe.

Raiffeisen Bank: Decizia OBLIGATORIE Anuntata pentru Toate Agentiile din Romania

Localitate Agentie 01.iun.25 08.iun.25 09.iun.25
Cluj-Napoca Ag. Iulius Mall Cluj-Napoca 10.00-18.00 10.00-18.00 10.00-18.00
Arad Ag. Atrium inchis inchis inchis
Timisoara Ag. Sagului 10-20 10-20 10-20
Timisoara Ag. Iulius Mall Timisoara 10:00-14:00 10:00-14:00 10:00-20:00
Oradea Ag. Lotus Park INCHIS INCHIS INCHIS
Bucuresti Ag. Promenada (mall) 10:00-16:00 10:00-16:00 10:00-18:00
Bucuresti Ag. Colentina 1 (Carrefour) 10:00 – 14:00 10:00-14:00 10:00- 14:00
Bucuresti Ag.Vergului 10:00- 16:00 10:00-16:00 10:00-16:00
Bucuresti Ag. Militari 10:00-19:00 10:00-19:00 10:00-19:00
Bucuresti Ag. Cotroceni (mall) 10:00-22.00 10:00-22:00 10:00-22:00
Bucuresti Ag. Feeria 10:00-19:00 10:00-19:00 10:00-19:00
Bucuresti Ag. Sun Plaza 11:00-17:00 11:00-17:00 10:00-19:00
Bucuresti Ag. Titan Mall INCHIS INCHIS 09.00-20.00
Iasi Ag. Palas Mall 10.00-16.00 10.00-16.00 10.00-20.00
Ploiesti Ag. Orient 10.00-18.00 10.00-18.00 10.00-18.00
Ploiesti Ag. Bucov (AFI Mall) 10.00-22.00 10.00-22.00 10.00-22.00
Bacau Ag. Milcov INCHIS INCHIS 09.00-17.00
Targu Mures Ag. Maris 11:00 – 19:30 11:00 – 19:30 11:00 – 19:30
Brasov Ag. Bartolomeu Inchis inchis inchis

Raiffeisen Bank subliniaza importanta utilizarii serviciilor digitale, cum ar fi aplicatia Smart Mobile si platforma Raiffeisen Online, pentru acces rapid la informatii despre conturi, solduri si plati. Clientii pot astfel evita deplasarile neprevazute si pot gestiona urgent operatiunile in orice moment.

Comunicatul oficial subliniaza angajamentul Raiffeisen Bank de a asigura continuitatea serviciilor si de a mentine un nivel ridicat de satisfactie, chiar si in perioada sarbatorilor legale. In plus, interventiile rapide prin FWR (Financial Wellbeing Remote) sunt disponibile oricand, sustinand clientii care necesita consultanta financiara prioritara.

Raiffeisen Bank ramane alaturi de clienti in fiecare etapa, oferind transparenta si suport de calitate. Pentru detalii suplimentare despre programul agentiilor si serviciile disponibile in centrele comerciale, clientii sunt invitati sa acceseze site-ul Raiffeisen Bank sau sa contacteze call center-ul.