Apple cere companiei Samsung date privind apelurile facute de clienti la centrele de relatii cu clientii

    Intr-o faza preliminara a unui proces dintre Apple si Samsung, compania din Cupertino le-a cerut celor de la Samsung informatii despre unele apeluri primite in centrele de relatii cu clientii. Apple doreste sa afle daca unii clienti au sunat la Samsung cerand informatii despre un produs care de fapt era fabricat de Apple si vice-versa. Se pare ca Apple doreste sa sustina prin aceste informatii teoria conform careia produsele Samsung sunt copii atat de fidele ale produselor Apple incat consumatorii nu sunt in stare sa le deosebeasca pe unele de celelalte.

For example, it is possible that Samsung customers may have contacted the call centers to comment on how they disliked their previous Apple product, but enjoy using their Samsung product. This would not be responsive to Apple’s requests, because the consumer is not expressing any confusion as to the source of the product he or she was calling about.

    Mai sus aveti raspunsul celor de la Samsung care desigur ca nu va recunoaste vreodata ceea ce le cere Apple. Pe de alta parte Samsung nici nu doreste sa ofere informatii despre apelurile primite in call centere insa daca un judecator ii va obliga sa le ofere nu vor avea de ales. Sincer sa fiu mi se pare hilara tentativa celor de la Apple de a demonstra ca Samsung incearca sa le copieze produsele si cred ca mai bine i-ar ataca folosind brevetul pentru sistemele de pozitionare prin GPS si ar incheia bataliile in toate instantele.

6 COMENTARII

  1. și totuși.. ce ignorant își cumpără un telefon fără să știe pe ce dă banii?

    cum să suni la Apple când ai în mână un samsung? :))

    dar cum să ai iPhone și să suni la samsung? :O

  2. trebuie sa fii tampit sa ai in mana un produs de la apple sau de la samsung si sa nu iti dai seama de la care din ele este si sa suni de fapt la cealalta … si pt ce sa suni ? cum as putea suna eu la centrul de relatii cu clientii samsung sau apple ? daca as avea un produs de la una din firme m-as duce cu el la magazinul de unde l-am cumparat daca nu ar functiona

  3. Mi se pare firesc să cauți în cutie documentația produsului și să suni la numărul de telefon pe care-l găsești acolo pentru relații cu clienți.

    Dacă înlocuiți Apple și Samsung cu doi producători de mașini de spălat sau cuptoare cu microunde scenariul nu mai pare așa de absurd, nu-i așa?

    Așa cum mulți dintre noi nu sunt interesați de piața de mașini de spălat, sunt și mai mulți care habar n-au de diferențele dintre telefoane.

  4. Cerintele apple incep sa fie din ce in ce mai absurde, aroganta este buna pina la un anumit punct, in momentul in care ai trecut acea bariera incepe sa intoarca impotriva ta este cea ce pateste si apple acum