Impactul National pe care LIDL Romania il Are, Explicatiile Publicate pentru Romani

Impactul National LIDL Romania Are Explicatiile Publicate Romani
LIDL Romania.

LIDL Romania, una dintre companiile straine cele mai mari si mai profitabile din Romania la ora actuala, a decis sa aduca in atentia tuturor romanilor un raport privind rezultatele activitatii sale pe anul 2024, subliniind impactul semnificativ pe care l-a avut asupra economiei nationale. Compania a comparat rolul sau cu efectul unui domino: fiecare actiune a pus in miscare alte initiative, generand rezultate vizibile in intreaga tara.

LIDL Romania spune ca pentru fiecare 1 euro creat de retailer, economia Romaniei a beneficiat de un efect multiplicator de 3 euro. Aceasta dinamica a consolidat pozitia companiei drept unul dintre cei mai importanti contributori din sectorul de retail si a demonstrat puterea pe care un model de afaceri eficient o poate avea asupra dezvoltarii locale.

In ceea ce priveste piata muncii, LIDL Romania a sustinut in 2024 peste 90.000 de locuri de munca, echivalentul a mai mult de 1,6% din totalul salariatilor din tara. Aceasta cifra evidentiaza rolul companiei nu doar ca angajator direct, ci si ca sustinator al furnizorilor si colaboratorilor sai.

La nivel macroeconomic, contributia LIDL Romania a fost estimata la 2,31 miliarde de euro, potrivit unui studiu independent de impact socio-economic realizat de KPMG. Analiza confirma implicarea directa a retailerului in cresterea economica si in sustinerea producatorilor romani.

Impactul National pe care LIDL Romania il Are, Explicatiile Publicate pentru Romani

Compania a investit 160 de milioane de euro in 2024, directionand resurse catre dezvoltare si consolidarea parteneriatelor. LIDL Romania a colaborat cu peste 450 de producatori locali si peste 2200 de furnizori de bunuri si servicii, ceea ce a dus la o diversificare a ofertei si la o integrare mai puternica a pietei interne in lanturile internationale. Mai mult, exporturile furnizorilor romani prin reteaua Lidl catre alte tari au atins valoarea de 60 de milioane de euro, demonstrand ca retailerul este un vector important pentru promovarea produselor romanesti pe pietele externe.

Misiunea declarata a LIDL Romania ramane aceea de a oferi zilnic consumatorilor produse de cea mai buna calitate la cele mai accesibile preturi, intr-o varietate adaptata nevoilor locale. Fiind un discounter, compania pune accent pe eficienta si pe parteneriate de incredere, garantand prospetimea si calitatea recunoscuta a produselor de pe rafturi.

Reprezentantii LIDL Romania subliniaza ca atentia la feedback-ul clientilor este constanta, motiv pentru care ponderea produselor locale in magazine este tot mai mare. Astfel, retailerul confirma ca succesul sau este legat direct de satisfacerea dorintelor consumatorilor si de implicarea activa in dezvoltarea comunitatilor.

Prin bilantul pe 2024, LIDL Romania transmite un mesaj clar: este un actor economic major, un partener pentru producatorii locali si un sustinator al economiei nationale, construind impreuna cu romanii un viitor mai bun.

author avatar
Redactia iDevice.ro