Prima Pagina activare Probleme cu serverele de activare ale iTunes, ATENTIE la update!

Probleme cu serverele de activare ale iTunes, ATENTIE la update!

Se pare ca in aceasta dupa-amiaza Apple are probleme foarte mari cu serverele de activare ale iTunes si extrem de multi utilizatori se plang de faptul ca dupa restore au ramas cu dispozitivul in Emergency Mode. Problema se manifesta in toata lumea si pe forumurile de discutii ale Apple exista o lista foarte lunga de oameni care reclama practic exact aceeasi problema. Nu conteaza ce iDevice aveti, toate sunt afectate de exact aceeasi problema si se pare ca Apple deocamdata incearca sa o rezolve dar pana o va reusi aveti mare grija sa nu faceti update pentru ca e posibil sa nu puteti activa terminalul.

Nu stiu daca problema afecteaza si Romania dar teoretic nu ar trebui sa fim o exceptie de la regula din moment ce ne conectam la aceleasi servere ca si restul lumii. Daca problema se va rezolva va voi anunta. Lasati un comentariu daca ati facut restore astazi, in ultima ora si ati intampinat problema sau nu.

  • Dati-l mai departe sa afle lumea si sa nu ramana cu un dispozitiv blocat!

  • Bic

    acum 10 minute am facut update, nu am intampinat nici o problema

  • Silviu

    Am facut si eu astazi update la 2 , unul la care am facut jailbreak si unul neverlocked. A mers fara probleme

  • hamilton

    pai la update terminalul nu trebuie activat. doar la restore.
    nu-i logic ? din moment ce iti raman lucrurile pe el si toate setarile la fel..chiar si log-ul apelurilor…

  • Si la update trebuie din cate stiu eu. Practic iti dispare activarea.

  • Silviu

    E logic si iti dau dreptate doar ca la al meu am facut update de 2 zile la 4.3.3 normal din itunes si mi-a sters tot si la cel de azi nu a sters nimic.E foarte curios

  • Odin

    Zaone are dreptate, restore and update necesită activare.
    Azi dimineaţă pe la 9-10 am încercat să-mi upgradez i4 de la 4.2.1 la 4.3.3 şi mi-a făcut figuri când am încercat direct din iTunes.
    Am dat jos 4.3.3 din tabel de aici şi am făcut manevra direct cu redsnow.
    Aşa a mers.

  • Silviu

    Odin , figuri insemnand ce ?

  • CristiTudo

    am patit-o cu doua 3GSuri ieri si alaltaieri. Ma refer la problema cu emergency mode

  • Attilar1

    De vreo 2 zile nu pot sa ma loghez in contul de Itunes de pe tel scrie ca prima oara sa ma loghez de pe un calc si dupa aceea sa incerc de pe tel. De vreo doua zile am facut carrier reset fix si poate de aceea nu mai pot sa ma loghez. Are cineva ideea ?

  • claudiu91

    we’re sorry, we are unable to continue with your activation at this time.
    please try again later, or contact customer care.
    chiar au o problema

  • Ionut

    Se pregatesc de wwdc 2011, schimba servere pentru icloud si wwdc live

  • claudiu91

    nu prea dau 2 bani pe ce fac ei… in ultimu timp sunt foarte dezamagit de apple… am nevoie de telefon si stau de vre o 3 ore sa l fac… am microsim si nu pot sa folosesc nici macar cartela…

  • claudiu91

    pana la urma am reusit sa l activez(nu hacktivez) dar nu imi merg notificatiile (fw 4.3.3)

  • iVlad

    Multumesc de sfat. Tocmai voiam sa fac update la iPhone. Sper sa mai primim vesti despre cum vor decurge lucruruile cu eroarea.

  • FUNCTIONEAZA PERFECT….TOCMAI ACUM AM RESOFTAT EU UN TEL….SI S-A ACTIVAT FARA PROBLEME!!!!!!!

  • Odin

    @Silviu

    De-acum faimosul ecran cu connect to iTunes (cablul cu discul).
    Am încercat să-l scot din recovery cu Tiny şi nimic, a sărit la loc imediat.
    Redsnow şi everybody happy.

  • Unchiul meu nu mai poate sa faca update la aplicatii. Imi cere metoda de platire ( desi toate aplicatiile sunt moca ) si dupa imi da o eroare. Tot de la asta sa fie ?

  • Maryus

    Acum o ora am facut update si am ramas cu aceasta eroare , stie cineva cum o pot rezolva ? va rog. Idu meu e : maryus_v1p , Multumesc.

  • Anonymous

    da am facut si mea ramas la wi-fi ce fac

  • stefan

    aceeasi pb: We’re sorry, we are unable to continue with your activation at this time. nst ce sa fac? ideei careva

  • stefan

    am incercat sa nstalez jailbreak si nu se mai deschidea, iam dat restoring si acum nu mai merge, se deschide ca prima data si nu pot ajunge la nici o aplicatie

  • geo

    salut! a gasit careva rezolvarea la problema asta ? multumesc!

  • Nu mai are nimeni probleme.

  • geo

    We’re sorry, we are unable to continue with your activation at this time.
    AM dat un restore si dupa ce aleg limba si tara , ma conectez la itunes si imi apare mesajul de mai sus. ( de 2 zile)
    Ce pot face ?

  • soso891

    am facut un update si am ramas cu el in emergency mode ce trebuie sa fac??? imi tot da eroarea asta ” we’re sorry, we are unable to continue with your activation at this time. Please try again later, or contact customer care. ” Detin un iphone 4,ce trebuie sa fac il mai pot reface???

  • Adi

    Aceeasi problema o am si eu .. “We’re sorry, we are unable to continue with your activation at this time.” ce pot face ?