Prima Pagina Apple Magazinul Apple din Fifth Avenue este una dintre principalele atractii turistice din...

Magazinul Apple din Fifth Avenue este una dintre principalele atractii turistice din New York

Magazinele Apple si-au depasit de mult conditia devenind locuri de “pelerinaj” pentru fanii produselor Apple. Magazinul Apple din Fifth Avenue New York este deschis 24 ore din 24 si conform unui analist american este una dintre primele 4 atractii turistice din New York. In imaginea de mai sus avem prezentate principalele locatii unde turistii fac poze iar cercul 1 reprezinta magazinul Apple din Fifth Avenue. Informatiile din imaginea de mai sus se bazeaza pe geolocatiile a catorva milioane de poze incarcate pe Flicker de catre utilizatori deci sunt mai mult decat exacte. Totusi magazinul Apple este aproape la feld e popular precum celelalte 3 locatii rezentate in poza : Rockefeller Center, Columbus Circle sau Times Square.

Fischer also used the date and time of the photos to categorize the photos as being shot by locals or tourists. He then plotted the locations to create a heat map that reveals patterns of photographic interest. He performed the same photo analysis for several other cities, showing that tourists and locals have a very different eye for what is interesting. In other cities with high-profile Apple stores, the stores’ heat is less obvious because they’re surrounded by other attractions.

Probabil forma unica a intrarii magazinului este principalul motiv pentru care turistii merg acolo si fac atatea poze sau poate fac  o poza inainte de a cumpara un produs, nimeni nu stie. In alte orase turistii nu sunt la fel de interesati de magazinele celor de la Apple si este oarecum normal avand in vedere ca magazinul din New York are un design distinct.

  • VM

    tocmai ce m-am intors de acolo. mi-am luat un ipad dupa vreo 3 zile in care n-au avut stoc. a trebuit sa merg in fiecare zi acolo si in fiecare zi am facut poze 🙂 poate si de aia e asa de vizitat 🙂

  • Daca nu le-ai incarcat pe Flickr nu intri in calcul 😀
    Cred ca majoritatea turistilor nu merg acolo sa cumpere produse Apple, cred ca forma unica a magazinului atrage.

  • Tigris Regalis

    Normal că e vorba de design, nu numai trader-ii de pe Wall Street se pozează în fața clădirii istorice a bursei, după cum nici cei care se pozează cu Opera din Paris nu sunt neapărat din aceia care văd o piesă acolo. Acel magazin Apple este un exemplu ilustrativ al curentului minimalist din cadrul stilului modernist, exprimat în arhitectura urbană contemporană, este deci o operă de artă arhitecturală foarte apreciată și intră în aceeași categorie cu (de ex.) Turnul Eiffel, Opera din Sidney sau Burj-al-Arab.