BlackBerry PlayBook vanduta in doar 200.000 de exemplare

    In ultima vreme s-a tot vorbit despre “victimele” facute de tableta iPad in randul competitorilor directi si dupa HP TouchPad si Samsung Galaxy Tab vorbim acum despre BlackBerry Playbook. Cei de la RIM au anuntat ieri in cadrul unei sedinte ca doar 200.000 de tablete au fost vandute de la lansare si pana in prezent, o cifra de 5 ori mai mica decat cea la care se asteptau oficialii companiei. Principalul vinovat pentru aceste vanzari slabe este desigur tableta iPad 2 a celor de la Apple care a acaparat piata si atrage cea mai mare parte a consumatorilor.

     Cum incearca cei de la RIM sa rezolve problema? Prin reducerea pretului tabletei desigur, la fel cum au facut cei de la HP care au realizat ca tableta lor este din senin foarte cautata. Mie imi pare rau de insuccesul tabletei PlayBook deoarece imi placea, parea a avea viitor insa nu a avut in spate acelasi “motor” de marketing precum in cazul tabletei iPad 2. Sper ca in viitor alte tablete inovative sa fie lansate pe piata si sper ca in viitor producatorii lor sa gandeasca mai mult ca Apple in ceea ce priveste promovarea.

7 COMENTARII

  1. Daca restul tabletelor ar avea preturi mult mai mici in comparatie cu ipad sigur ar avea o sansa

    Nu este normal sa ceara acelasi pret pt un produs inferior ca experienta

  2. Am butonat si eu un bb playbook in emag si sinecr este chiar interesant fara buton home. Mi-am prins putin urechile cautand butonul home dar m-am prins repede care e treaba. Dar nu as renunta la ipad pt playbook

  3. @B06Dan (lasand la oparte off topic-ul) ce treaba are Gameloft cu PS3-ul? Gameloft se ocupa doar de platforme mobile (telefoane, iphone-uri, ipad-uri, etc.). PS3-ul este o consola de jocuri, de ea ”se ocupa” Ubisoft 😉

  4. Nu este de vină doar marketing-ul pentru iPad, ci faptul că Playbook a fost lansat în grabă (deși cu întârziere față de iPad), fără aplicații pentru email și calendar, cu dependență de Blackberry pentru tethering, fără model 3G, etc. Toate review-urile pentru Playbook au fost negative și au constatat mari lipsuri.

    Așa că nu e de mirare insuccesul tabletei de la RIM, oricine urmărește ce se petrece pe piața IT se aștepta la așa ceva.