Ingineri ai Apple contacteaza unii posesori de iPhone 4S pentru a diagnostica probleme cu autonomia bateriei

    De la lansarea iPhone 4S si pana in prezent multi posesori ai acestui dispozitiv au inceput sa se planga de faptul ca autonomia bateriei este mai mica decat in cazul terminalului iPhone 4. Vorbim despre persoane care reclama ca bateria terminalului scade cu aproximativ 10% in fiecare ora de standby, consum enorm pentru un dispozitiv care ar trebui sa stea degeaba. Din pacate problema nu este cu terminalul ci cu noul iOS 5 care consuma mai multe resurse dar oricum in cazula celor persoane vorbim despre probleme mari. Inginerii companiei Apple au inceput deja sa contacteze posesori de iPhone 4S care au probleme cu autonomia bateriei si le cer sa instaleze un profil care monitorizeaza tot ceea ce fac utilizatorii si ofera inginerilor Apple posibilitatea de a dignostica eventualele probleme.

I then got a call from a senior [Apple] engineer who said he had read my post and was ‘reaching out’ to users for data and admitted this was an issue (and that they aren’t close to finding a fix!) and asked lots of questions about my usage and then asked if he could install the file below and that he would call back the day after to retrieve the info. I extracted the file from my Mac after a sync and emailed it to him. He was incredibly helpful and apologetic in the typical Apple way!

    In cazul meu dispozitivul pierde ceva procente din baterie in standby insa pun acest lucru in seama faptului ca semnalul 3G fluctueaza constant in zona mea. In ceea ce priveste orele efective de utilizare pot spune ca obtin aceleasi rezultate precum in cazul unui iPhone 4 insa ele ar fi si mai bune daca as reusi sa inchid 3G-ul peste noapte.  Daca aveti probleme cu autonomia bateriei, asteptati-va ca in viitorul update al iOS 5 sa vi se rezolve problemele intampinate pana acum.

12 COMENTARII

  1. Nu cred ca e corect sa zici: “in pacate problema nu este cu terminalul ci cu noul iOS 5”
    Eu zic ca e bine ca e o problema software pentru ca se poate remedia, problema hardware e mult mai greu de remediat, mai ales pentru cei care deja au achizitionat terminalul.

  2. Eu zic ca blufeaza. Cred ca un telefon de talia lui 4s nu este scos pe piata fara teste FOARTE numeroase. Cred (sigur) ca cei de la Apple stiau de problema cu bateria dar au zis ca asta este… sau au stiut ca e o problema software si o pot remedia.

  3. …inseamna ca problema e la 4S…probabil ca de asta, inginerii de la Apple au contactat doar posesori de 4S….desi, probabil ca din soft vor regla lucrurile…

  4. nu stiu ce sa zic de iOS 5 si baterie. Pe mine, pe iPhone 4, ma uimeste cat ma tine bateria pe iOS 5! Nu m-a tinut niciun iPhone asa, parca mi l-a transformat in iPad :))))