Prima Pagina Angry Birds Rovio considera ca piratarea este un lucru bun pentru Angry Birds

Rovio considera ca piratarea este un lucru bun pentru Angry Birds

7

  In ultima vreme problema piratarii software-ului a devenit un subiect de discutie pentru aproape toata lumea iar cei de la The Guardian s-au gandit sa ii ia un interviu unuia dintre membrii din conducerea companiei Rovio dezvoltatoare a celebrului Angry Birds. Mikael Hed este cel care a discutat cu The Guardian despre problema piratarii jocurilor din seria Angry Birds dar si a produselor comercializate de companie si in momentul de fata Rovio vede piratarea ca un lucru bun. Ei considera ca prin piratare tot mai multa lume afla de Angry Birds si compania castiga tot mai multi fani desi pierde bani iar acesta este pentru ei un lucru bun.

We have some issues with piracy, not only in apps, but also especially in the consumer products. There is tons and tons of merchandise out there, especially in Asia, which is not officially licensed products. We could learn a lot from the music industry, and the rather terrible ways the music industry has tried to combat piracy. We took something from the music industry, which was to stop treating the customers as users, and start treating them as fans. We do that today: we talk about how many fans we have. If we lose that fanbase, our business is done, but if we can grow that fanbase, our business will grow. Already our apps are becoming channels, and we can use that channel to cross-promote – to sell further content,” he said. “The content itself has transformed into the channel, and the traditional distribution channels are no longer the kingmakers.

  Cei de la Rovio par a fi invatat din greselile marilor case de discuri si au ales sa nu dea in judecata producatorii de software pirat sau de produse contrafacute decat in cazul in care acele produse erau daunatoare pentru utilizatori. Atitudinea lor este interesanta si pe de o parte buna avand in vedere ca prin intermediul piratarii s-au promovat enorm de multe lucruri la un nivel imposibil de atins in lipsa sa. Nu stiu cate companii gandesc la fel insa unele dintre ele ar trebui sa adopte atitudinea celor de la Rovio pentru ca ea este una de viitor, dupa parerea mea.