Noile spoturi publicitare pentru iPhone 4S intra in gratiile americanilor

  Acum mai bine de o saptamana Apple a publicat doua clipuri publicitare noi pentru a promova terminalul iPhone 4S si asistentul Siri. Fata de vechile spoturi publicitare Apple a schimbat putin strategia si a inclus un element nou: celebritatile. Apple a apelat la celebritatea lui Samuel L. Jackson si a lui Zooey Deschanel pentru a convinge americanii sa ii achizitioneze terminalele si se pare ca a luat o decizie buna. Cele doua soturi publicitare au intrat rapid in gratiile americanilor si o companie specializata pe analizarea pietei publicitare sustine ca ambele spoturi ocupa locurile 2 si 3 in topul preferintelor americanilor.

Apple’s ads for iPhone had been falling rather flat earlier in the year, all scoring below the Apple iPhone norm of 620. This new creative tack that uses likeable celebrities struck a chord with American viewers,” said Peter Daboll, CEO of Ace Metrix. “These ads performed very well, especially with younger women, who did not react as strongly to Apple’s more feature-focused ads from earlier in the year. Celebrity ads are risky, as many celebrities can be polarizing. In these latest ads, Apple has chosen wisely, using celebrities with broad appeal.

  Primul loc este ocupat de un spot publicitar pentru terminalul Samsung Galaxy Note, dispozitivul avand inca trei spoturi publicitare prezente intr-un top 10 al celor mai interesante spoturi televizate in SUA. Apple are 5 spoturi publicitare pentru acelasi terminal in acest top, Samsung are doar 4 si se pare ca iPhone 4S iese invingator, desi reclamele gandite de Apple nu au fost la fel de convingatoare precum altele publicate in anii anteriori.