Prima Pagina Apple RIM pare sa fi fost in spatele flashmob-ului organizat in fata magazinului...

RIM pare sa fi fost in spatele flashmob-ului organizat in fata magazinului Apple

[youtube]http://youtu.be/Ldq2tNLRDwA[/youtube]

  Saptamana trecute v-am spus ca un flashmob a fost organizat in fata unui Apple Store din Sydney, iar cateva zeci de persoane au coborat dintr-un autocar in fata magazinului Apple, au blocat intrarea si le-au cerut clientilor din magazin “sa se trezeasca”. Pana pe la sfarsitul saptamanii trecute se credea ca Samsung ar fi fost in spatele campaniei, oficialii companiei au negat acest lucru si acum a luat nastere o alta teorie, care are in mijloc deja celebra companie RIM, care din pacate se apropie incet incet de faliment.

James Croft, from our Mactalk Podcast, and our sister website, looked through the source code of the Wake Up page and spotted something interesting:

Code:
http://fls.doubleclick.net/activityi;src=2215527;type=black822;);

This bit is relevant:

src=2215527;type=black822

That SRC value is a Doubleclick account identifier. Throw that back into Google:

https://www.google.com.au/search?q=%…ick%22+2215527

…and you get a bunch of hits on the RIM AU website.

  Teoria are la baza un cod de tracking pentru campanii publicitare, cod care a fost descoperit in site-ul Wake Up catre care facea campanie referire, si care mai apoi a fost gasit in website-ul australian al companiei RIM. Avand in vedere ca acel website este administrat in totalitate de RIM si toate codurile introduse acolo apartin unor conturi detinute de RIM, e aproape clar ca in spatele campaniei a fost compania canadiana. Legatura s-a facut in baza codurilor de identificare a campaniilor care sunt identice in codurile de tracking de pe cele doua website-uri si acum ramane de vazut daca RIM va recunoaste ce a facut.

  Daca totul vine de la canadieni, atunci probabil toata lumea va trece cu vederea gestul avand in vedere situatia disperata in care se afla RIM, insa Apple si Samsung au beneficiat de multa publicitate gratuita de pe urma acestei campanii, care nu a adus absolut nimic bun pentru RIM.

  • Vv

    Chiar si John Grubber a atacat Samsung ca un fraier…

  • Adi

    Rim nu este falimentara, doar se face publicitate negativa. Ca la ziare, tot ce citesti trebuie sa si crezi ? Developerii sau saturat de atatea restrictii, asa ca aleg si ei. Nu degeaba aplicatiile de android au inceput sa apara pe playbook din ce in ce mai multe. Electronic arts, Rovio deja sunt prezente.

  • Nu a spus nimeni ca este falimentara, dar va fi in curand.

  • Xyzt

    Stai linistit Zaone, BB o sa ramana pe piata cu siguranta; cu o alta categorie de clienti, pe care Apple nu stie sa o pastreze si nici nu vrea pentru ca nu o sa-i aduca bani. Un terminal mobil e mai mult decat niste aplicatii “Angry Birds”, iar Apple din astea scoate bani momentan. 😛

  • Da, dar uite ca BB-ul a fost jailbroken. Daca l-au spart o data, o sa-l mai sparga si deja i s-a dus titlul de cel mai sigur sistem de operare pentru terminale mobile.

  • al calin

    isi fac reclama pe fata si RIM
    ma fac sa imi schimb parerea despre ei

  • Tocmai ca nimeni nu a inteles ca e de la RIM treaba :))

  • Medicul

    E asa de penibila faza asta :)) Cica Wake Up! LOL?

  • Claudiu daniel

    Sa asteptam si reactia lor !! Intradevar nu le merge asa bine dar sa nu dam pacientul ca mort cand inca nu e nici internat !!

  • Pingback: RIM admite ca s-a aflat in spatele campaniei Wake Up | iDevice.ro()