Prima Pagina aplicatii App Store si o posibile metoda de promovare a aplicatiilor

App Store si o posibile metoda de promovare a aplicatiilor

  In iOS 6 Apple a schimbat interfata App Store-ului pentru iDevice-uri introducand un layout mai frumos, cu mai multe informatii, insa si mai usor de utilizat. Totusi App Store-ul are o mare, mare problema si ea are in prim-plan posibilitatea de a descoperi noile aplicatii publicate de catre dezvoltatori. Apple ne ofera putine metode prin care sa putem descoperi noile titluri ale dezvoltatorilor si in lipsa unor sectiuni speciale in care cele mai interesante aplicatii sa fie promovate, majoritatea se pierd intre celelalte alte 650.000 de titluri.

  Unii dezvoltatori aloca bugete importante pentru promovarea aplicatiilor, insa totul se face in afara App Store-ului si dupa o perioada de timp notorietatea se pierde. In aceasta idee, cum ati primi un sistem de promovare a aplicatiilor care ar fi bazat pe afisarea de reclame? Mai exact, Apple ar permite dezvoltatorilor sa cumpere reclame in App Store in diverse zone ale interfatei magazinului, iar in acele spatii sa fie publicate bannere publicitare pentru promovarea anumitor titluri.

  Desigur ca nu oricine isi va permite sa cheltuie sume considerabile de bani pentru promovare, insa in felul acesta orice dezvoltator ar avea acces mult mai facil la o sursa ieftina de promovare. Noi am fi atentionati in legatura cu titlurile noi, Apple ar scoate si mai multi bani si toata lumea ar trebui sa fie fericita. Personal vad un asemenea sistem implementat in App Store in urmatorii ani si cred ca magazinul are nevoie de el pentru a oferi dezvoltatorilor sansa de a se promova corespunzator.

  • Adrian Dobrinas

    Mi se pare mult mai simplu de gasit ceva de pe ipod decat de pe ipad.