Prima Pagina aplicatii Dropbox nu functioneaza, dezvoltatorii lucreaza la rezolvarea problemei

Dropbox nu functioneaza, dezvoltatorii lucreaza la rezolvarea problemei

  Daca ati instalat cea mai recenta versiune a Dropbox pentru iOS, atunci probabil ati observat ca aplicatia nu se mai deschide, sau se deschide si sunteti intampinati de un ecran negru. Ei bine nu sunteti singurii cu probleme deoarece foarte multa lume se plange de exact acelasi lucru si desi cei de la Dropbox au lansat pe 15 iunie o noua versiune a aplicatiei, care contine bug fix-uri, din pacate pentru multi nu s-a rezolvat nimic. Daca nu ati facut inca update-ul la cea mai recenta versiune a Dropbox, eu va recomand sa nu il faceti, insa daca l-ati facut atunci incercati sa stergeti aplicatia, sa resetati dispozitivul si sa o instalati iar, aceasta metoda rezolvand problema pentru unii.

  Cand va fi lansata o versiune a Dropbox care rezolva problema va voi anunta.

  • Dan

    La mine merge inca chiar se incarca mai repede pozele

  • Eugen

    Si la mine merge pe 2 iphone,nu am probleme!

  • adyjulian

    Eu nu am probleme cu ea..

  • Florin I.

    Stie cineva cu se pot incarca doar poze, fara filmari?

  • Relu

    Si la mine merge bine.

  • Serban Adrian

    Daca nu se deschide sau apare ecranul negru, dezinstalati si instalati iar aplicatia. Eu am rezolvat problema, am iphone 4 fara jailbreak

  • Merge perfect !
    E versiunea noua, am reinstalat-o ieri fiindcă nu reuseam sa o mai deschid pe cea veche,
    funcționează perfect mi-a sincronizat si fotografiile din camera telefonului…
    No complains!

  • iraz

    ios 6.0 beta 1 iphone 4s; new ipad – no problems here, too

  • Sebaxtian

    La mine a mers dupa ce am reinstalat-o, exact ca si la Serban (mai sus) doar ca eu am iPhone 4S, fara jailbreak