Prima Pagina Apple Apple ocupa locul 2 in topul celor mai populare branduri din Asia

Apple ocupa locul 2 in topul celor mai populare branduri din Asia

  Asiaticii iubesc produsele Apple si in ultimii ani compania americana a urcat incet dar sigur in topul celor mai populare branduri din Asia. Anul acesta compania Apple a urcat pe locul 2 in topul celor mai populare branduri din Asia, primul loc fiind ajudecat de catre cei de la Samsung si cred ca este destul de normala aceasta alegere. Cei de la Samsung sunt foarte iubiti in Asia, asa cum Apple este foarte iubita in America si Europa, iar alegerea asiaticilor nu ma mira absolut deloc in ceea ce priveste Samsung, insa ma mira foarte mult daca discutam despre Apple.

The brand’s (Samsung) focus on high visibility marketing and advertising, as well as its commitment to developing brand presence in both new and mature markets has helped to give the brand a boost. If you look at the pace of innovation in consumer electronics, that’s what drives a lot of those brands rising to the top.

  Pozitionarea celor de la Apple si Samsung vine pe fondul unei scaderi in popularitate a celor de la Sony care de pe primul loc au cazut direct pe locul 3 in inimile asiaticilor. In top 10 branduri asiatice se regasesc desigur cei de la LG Canon si Panasonic, branduri care se vand destul de bine in respectiva regiune. Nu ma astept ca Apple sa depaseasca vreodata Samsung in ceea ce priveste popularitatea in Asia cum nu ma astept ca Samsung sa depaseasca Apple in SUA si cred ca studiul facut in 12 piete pe 4800 de persoane releva in mare parte realitatea.

  • Cu tot respectul, dar din cei aproape 4 miliarde (4 000 000 000) de locuitori ai Asiei, 4800 sunt prea putini ca sa releve cu o marja de eroare mai mica de 30% (conform legilor probabilitatii). Daca e sa luam, spre exemplu, India (1,24 miliarde loc., 1/3 din pop. Asiei), aici popularitate maxima au brandurile autohtone, ceea ce, pe langa alte cateva exemple, ma face sa cred ca esantionul interogat a fost prin partile de NE a Chinei, Coreea de Sud si Japonia, din celelalte 9 piete au fost interogati pana la 100 respondenti.