Compania Strategy Analytics a analizat cifrele privind vanzarile de tablete in Q2 2012 si prezinta un tabel informativ foarte interesant care ne ofera o imagine de ansamblu asupra numarului de tablete vandute in ultimele 3 luni. Apple a vandut singura 17 milioane de tablete iPad, toti producatorii de tablete Android(inclusiv cei care produc clone in Asia) au vandut 7.3 milioane de tablete, Microsoft a vandut 300.000 de tablete si restul producatorilor au vandut alte 300.000 de tablete care au diverse sisteme de operare functionale pe ele.
Povestea interesanta se invarte in jurul tabletei iPad si a hoardei de tablete Android deoarece in ambele cazuri numarul de unitati vandute aproape ca s-a dublat fata de aceeasi perioada a anului trecut, dar numai cota de piata a iPad a crescut cu 5.3%. Cota de piata a tabletelor Android a ramas la 29.3% in timp ce Microsoft a pierdut 2.8% din cota de piata detinuta in aceeasi perioada a anului trecut, iar restul producatorilor au pierdut 3.5% din cota de piata detinuta iin Q2 2011. Piata tabletelor a crescut cu 66.8% fata de aceeasi perioada a anului trecut si cei de la Apple sunt marii castigatori aici deoarece cresterea lor a fost dubla fata de cea a producatorilor de tablete Android.
Normal.
Daca prin absurd toata lumea ar fi bogata si nu s-ar uita la bani, sau daca toate tabletele ar fi gratis, cred ca peste 90% din populatie si-ar alege un iPad. 😉
Daca toti s-ar uita la calitate in loc de pret , tabletele de plastic ar ajunge undeva la 0% ….
E normal ipad ul reprezinta cea mai buna alegere raport calitate pret
Cat timp toti idiotii care fac copii si cer aceasi bani e normal sa nu vanda nimic
Cum poti sa dai 2500 lei pe o tableta samsung din plastic ieftin?
[…] Piata tabletelor este dominata de catre iPad care detine o cota de piata de 68.3%, insa in ceea ce priveste navigarea pe internet de pe tablete, cota produsului Apple este mult mai […]