Prima Pagina Apple Iata ce cheltuieli au Apple si Samsung cu avocatii care ii reprezinta

Iata ce cheltuieli au Apple si Samsung cu avocatii care ii reprezinta

  Apple si Samsung se lupta in instante de pe intregul glob de mai bine de un an de zile si la un moment dat Samsung a spus ca are alocate 200 de milioane de dolari numai pentru aceste probleme, iar suma ar putea fi in totalitate cheltuita daca lucrurile nu se vor calma. Pana una alta cei de la cNET au reusit sa obtina niste documente in care sunt prezentate preturile pe care le cer casele de avocatura care reprezinta Apple si Samsung in procesele din SUA.

  In cazul Apple vorbim despre un document in care sunt prezentate orele de munca si onorariile cerute de avocati pentru fiecare ora muncita pentru Apple, insa totul este calculat doar pentru o singura motiune prin care s-au cerut sanctiuni impotriva Samsung. In cazul acestei motiuni 10 oameni au muncit 232 de ore pentru Apple si compania a platit 116,668.50 $, onorariul cel mai mare al unui avocat fiind de 768$. Avand in vedere ca vorbim despre o singura motiune, va puteti imagina cat a platit Apple pentru un proces de 3 saptamani sau pentru celelalte motiuni pe care le-a avut in SUA.

  In cazul Samsung avem un document similar in care sunt disponibile onorariile platite de companie unei case de avocatura care a lucrat la 3 motiuni, iar aici cel mai bine platit avocat a luat 1035$ pe ora. In total Samsung a platit 258.200.50 $ casei de avocatura pentru 262 de ore muncite pentru cele 3 motiuni, insa desigur ca nu este inclus si procesul impotriva Apple sau restul motiunilor din SUA. Ceea ce vedem aici reprezinta doar o mica parte din cheltuielile legale ale celor doua companii, cheltuieli legale care in intreaga lume se ridica sigur la cateva zeci de milioane de dolari.

  • Wau..ce de bani pot castiga firmele de avocatura

  • Daniel c.

    Nu m.i se pare mult . E chiar decent

  • Eu zic ca astea sunt cheltuieli de “publicitate”.
    E f. puțin pt ambele părți in raport cu publicitatea câștigata indiferent cine a câștigat/pierdut . Asta se numește in bransa publicitate indirecte. 🙂