Consumatorii sunt interesati sa achizitioneze produse Apple multumita ecosistemului si simplitatii sistemului de operare

  La scurt timp dupa declaratiile CSO-ului Samsung care afirma ca foloseste produse Apple si a laudat ecosistemul, iata ca un studiu recent lauda din nou ecosistemul companiei Apple, dar si usurinta cu care utilizatorii folosesc iDevice-urile. Reuters a derulat studiul in mai multe tari de pe glob, iar participantii au laudat iTunes-ul cu al sau sistem de administrare a continutului multimedia, dar si simplitatea iOS-ului, plus organizarea intuitiva a functiilor sale.

Loyalty to Apple’s compelling orchard of products seemed to be a first line of defense for the Cupertino, California, company as shoppers in Europe, Asia and the United States weighed the pros and cons of switching to rival offerings. Customers cited existing iTunes music and video libraries plus the traditional Apple virtues of simplicity and ease of use as reasons to stick with the iPhone and the iPad. “I just taught my Persian grandmother how to use her new iPhone. She’s 77 and speaks no English,” said Soheil Arzang, a 27-year-old law student in Palo Alto, California. “With a Windows PC there are so many buttons, it’s confusing. I converted my parents officially to Apple iPhones, Macs and iPads.”

  Practic informatiile nu sunt noi, presupun ca majoritatea dintre voi stiau deja ca acestea sunt punctele forte ale Apple si ale iDevice-urilor, iar daca nu stiati, acum ati aflat. Comparand produsele Apple cu cele ale concurentei oricine poate observa ca iOS-ul este mai intuitiv si mai usor de invatat, iTunes Store-ul ofera acces rapid la tot ceea ce ai nevoie(daca locuiesti intr-o tara unde se vand toate produsele), iCloud-ul sincronizeaza informatiile importante peste tot, iar schimbarile importante vin rar si sunt explicate.

  In baza acestor “principii” Apple a devenit extrem de populara in ultimii ani, insa asta nu inseamna ca lumea nu are nevoie si de cate o schimbare din cand in cand.