Angajatii Apple se pregatesc pentru lansarea iRadio

  iRadio este serviciul de streaming audio pe care Apple se pregateste sa il lanseze oficial, iar angajatii companiei par sa se pregateasca pentru prezentarea serviciului in cadrul conferintei de deschidere a WWDC 2013. Cei de la Bloomberg sustin ca echipa iAd, care se ocupa de platforma publicitara a celor de la Apple, a fost anuntata ca trebuie sa isi regandeasca metoda de vanzare a reclamelor pentru a suporta serviciul iRadio care ar trebui prezentat oficial pe 10 iunie.

Engineers and sales staff in Apple iAd business have been charged with supporting the new digital-radio service, which the company plans to debut as early as June 10 at its annual developers conference, said the people, who asked not to be named because the moves aren’t public. The music service won’t be publicly available until later this year, when Apple’s iOS 7 mobile-operating system is released, one person said.

  Apple negociaza cu marile companii care vand publicitate in SUA pentru a convinge brand-uri mari sa cumpere reclama in cadrul serviciului iRadio. Apple a lansat platforma iAd acum 3 ani de zile si vine reclama in interiorul aplicatiilor din App Store cu ajutorul ei, iar prin iRadio va face exact acelasi lucru. Vanzarea de reclama in interiorul iRadio va permite companiei Apple sa pastreze serviciul gratuit pentru utilizatori si asta in conditiile in care Pandora, Spotify sau chiar Google vand abonamente.