Apple isi tripleaza cota de piata in China in urma lansarii iPhone 5S si iPhone 5C

  Lansarea iPhone 5S si iPhone 5C a generat o adevarata frenezie in Japonia, noile terminale ale celor de la Apple intrand rapid si mentinandu-se in topul celor mai bine vandute smartphone-uri de pe piata japoneza timp de cateva saptamani de zile la rand. Succesul inregistrat acolo nu este singular, in China Apple reusind sa-si tripleze cota de piata in doar o luna de disponibilitate a celor doua dispozitive, ea crescand de la 4% la aproximativ 12%. Apple avea o cota de piata de 9% in anul 2012, insa aceasta a scazut rapid in urma lansarii unui numar mare de terminale Android la preturi foarte mici, insa iata ca in China exista foarte multe persoane interesate si de noile terminale iPhone.

  In momentul de fata Apple se plaseaza pe a treia pozitie in topul celor mai mari producatori de smartphone-uri din China, Samsung si Lenovo plasandu-se in fata sa, diferenta fiind de aproximativ 6% fata de coreeni si de 2% fata de Lenovo. Partea si mai interesanta este ca aceasta crestere a venit inainte ca Apple sa lanseze iPhone 5S si iPhone 5C in reteaua China Mobile, cel mai mare operator de telefonie mobila de pe glob. De indata ce dispozitivul va fi disponibil acolo, am putea vorbi despre o crestere mult mai mare pentru Apple, zeci de milioane de potentiale vanzari urmand a fi generate de catre acest parteneriat asteptat de multi ani de zile de catre cei din Cupertino.