Apple angajeaza un specialist in marketing pentru a-si imbunatati strategia de promovare a produselor

  Procesul dintre Samsung si Apple a dezvaluit faptul ca vicepresedintele senior al companiei Apple nu este multumit de agentia utilizata pentru promovarea produselor americanilor, asa ca in Cupertino se ia in calcul angajarea a inca 4 agentii de publicitate. Inainte de a angaja vreo alta agentie de publicitate, cei de la Apple l-au angajat pe Karl Heiselman, un specialist in marketing, actual CEO al uneia dintre cunoscutele agentii de publicitate din SUA, el urmand a isi asuma un rol nou, si deocamdata necunoscut, in cadrul Apple.

  Karl Heiselman a colaborat in anii ’90 cu Apple pentru dezvoltarea design-ului unor produse noi si a conceput o buna parte din branding-ul unor campanii pentru organizatia RED al celebrului artist Bono. Mai mult decat atat, el a conceput unele campanii de branding pentru Olimpiada din 2012, unele campanii Microsoft si nu doar atat.  Avand in vedere numeroasa sa experienta in ceea ce priveste crearea de campanii de branding pentru evenimente importante, ne putem astepta la o schimbare interesanta in ceea ce priveste branding-ul viitoarelor produse Apple.