Google intrece pentru prima oara Apple si devine cel mai valoros brand de pe glob

  Anual compania Millward Brown creeaza un studiu numit Brandz in care prezinta cele mai valoroase brand-uri din lume. Desi timp de cativa ani la rand compania Apple a dominat acest top, anul acesta Google este prezentata ca avand cel mai valoros brand de pe glob, valoarea acestuia crescand cu 40% fata de anul precedent, valoarea brand-ului Apple scazand cu 20% in aceeasi perioada.

  Dupa cum puteti vedea deja din graficul de mai sus, brand-ul Google valoreaza 158 de miliarde de dolari in momentul de fata, in timp ce brand-ul Apple valoreaza 147 de miliarde de dolari, diferenta fiind importanta. Pentru a determina valoarea brand-ului compania se foloseste de infmratii financiare, informatii privind viitoarele vanzari si ce procent din valoarea companiei este data de catre baza de clienti.

  Practic vorbim despre o combinatie intre un studiu derulat printre utilizatorii diverselor brand-uri si analiza facuta de catre companie in intreaga lume, iar rezultatul il vedeti mai sus. Valoarea brand-ului nu are vreo legatura cu valoarea companiei, insa brand-ul este extrem de important, el reprezentand imaginea companiei in fata tuturor clientilor.

11 COMENTARII

  1. Asta pt ca google are multi producatori de android si vand pt toate categoriile de persone. Ar fi necesara strategia asta si pt apple.

  2. Da ia uitativa ce tare vine si microsoft , legat de schimbul de locuri intre apple si google , mi se pare ceva normal si nu ma sirprinde.

  3. Cu ce e valoros google? ca tot nu inteleg…..au servicii destul de bune insa au noroc in producatorii de terminale care folosesc android in rest dupa mine google nu e deloc atat de valoros……nu are gandirea pe care o are Apple: produsul perfect cu design premium

  4. Alex : oamenii care gandesc isi dau seama ca nu exista produsul perfect.
    Pentru ceilalti exista termenul de iOaie.
    Scuze dar nu m-am putut abtine. Daca moderatorul vrea sa stearga acest comentariu, nu ma supar.

  5. @ alex , nu mai trage tată prafuri pe nas.
    Cu un preț de producție de 150usd si un pret de vânzare de 700-800usd in SUA e clar că e o reteta sigură de esec.
    Traim vremuri tulburi, in multe tari economiile si industriile intra in colaps, , numărul de șomeri nu a FOST NICIODATA dupa 1944 așa de mare…
    In loc sa facă un iphone ieftin pt mase, ei au scos pe piața o porcărie de iphone 5c f. scumpă.
    Opus metodologiei Apple androidele s-au regăsit in telefoane ieftine si accesibile pt mase, cu o expansiune exponențială.
    Sunt plasticariile de android mai ieftine si nai proaste decat iphone, DAR , au o reteta SORTITĂ eșecului, cu un adaos comercial îngrozitor.
    Asta se numește management defectuos si demonstrează ca daca au cap, un produs mai ieftin si prost va sugruma un produs premium.
    S.J. s-a dus uar corabia Apple plutește in deriva fără o idee clara despre viitor …
    Asta este farmecul capitalismului, in vremuri de criza supraviețuiesc doar cei inventivi si corecti cu preturile.