Cosmote si Romtelecom anunta oficial tranzitia spre brand-ul Telekom

  România se pregăteşte pentru „T” este un motto sub umbrela caruia Romtelecom si Cosmote Romania se pregatesc sa isi lanseze serviciile sub brand-ul Deutsche Telekom, cel mai probabil T-Mobile. Transformarea Romtelecom si Cosmote era speculata de foarte multa vreme si transformarea probabila in T-Mobile avea sa aiba loc la un moment dat sau altul, avand in vedere ca nemtii controleaza ambele companii de ceva vreme.

  Ca parte a transformarii, atat Romtelecom, cat si Cosmote vor avea denumiri comerciale asociate Deutsche Telekom, insa Germanos, Sunlight, NextGen si Telemobil isi vor pastra denumirile. Detalii suplimentare aveti in comunicatul de presa de mai jos, transformarea urmand a aduce clientilor o serie noua de promotii pentru abonamente si terminale mobile, fara a afecta functionarea celor existente.

Bucureşti, 30 mai 2014

România se pregăteşte pentru „T”

Romtelecom şi COSMOTE România se pregătesc pentru lansarea serviciilor ca parte din familia Deutsche Telekom, folosind identitatea „Telekom”.

Romtelecom şi COSMOTE România vor avea noi denumiri comerciale asociate cu Deutsche Telekom, care vor fi comunicate la momentul oportun, după finalizarea tuturor procedurilor legale. Numele şi identităţile comerciale ale companiilor Germanos Telecom România, Sunlight România Filiala București, NextGen şi Telemobil nu vor fi schimbate.

Continuitatea serviciilor nu va fi afectată în niciun fel. Serviciile şi produsele existente, fie mobile sau fixe, atât pentru clienţii rezidenţiali, cât şi de business, vor rămâne neschimbate. În plus, odată ce noul brand „T” va fi lansat, clienţii Romtelecom şi COSMOTE România se vor bucura de o experienţă nouă şi îmbunătăţită şi vor beneficia de noi oferte şi promoţii.

Rebrandingul este un proces multilateral, îndreptându-se către schimbarea completă a identităţii de marcă într-un nou brand global. Aceasta implică aspecte precum un nou design al magazinelor, lansarea de noi produse şi servicii inovatoare, campanii de comunicare, prezenţă online comună şi multe altele.

Ambele companii vizează o tranziţie lină către noul brand, cu toate activităţile necesare şi legate de acest proiect finalizate înainte de lansarea oficială.

În urma deciziei Adunării Generale Extraordinare a Acţionarilor OTE din 30 aprilie 2014, cele două companii, care sunt controlate de OTE Group în care Deutsche Telekom deţine o cotă de 40%, au demarat procesul de adoptare a brandului Telekom. Scopul este de a finaliza procesul în această toamnă.

Suntem cu adevărat mândri să aducem în România spiritul familiei Deutsche Telekom. Până acum, am mizat pe forţa şi reputația numelor îndrăgite, precum Romtelecom, COSMOTE şi OTE şi aceasta a fost fundaţia pentru evoluţia noastră rapidă şi sănătoasă. Sub amprenta Deutsche Telekom, unul dintre grupurile de top de telecomunicaţii integrate la nivel mondial, suntem şi mai puternici. Am parcurs un traseu extraordinar până acum, iar acesta este începutul unei noi şi palpitante ere”, a declarat Nikolai Beckers, CEO Romtelecom şi COSMOTE România.