Prima Pagina Apple Cum aflu daca un iPhone mai are garantie ?

Cum aflu daca un iPhone mai are garantie ?

  Compania Apple ofera 1 an de garantie pentru produsele sale comercializate oriunde pe glob, acest an putand fi extins cu inca unul sau doi, in functie de dorinte, cumparand un pachet Apple Care sau Apple Care+. Garantia standard de 1 an de zile pentru terminale iPhone sau tablete iPad este disponibila pentru voi chiar daca ati cumparat un terminal second-hand, service-urile Apple primind terminalele in garantie pe baza de serial, numar de serie, dar oare cum afli daca iPhone sau iPad este in garantie ?

Cum aflu daca un iPhone sau iPad mai are garantie ?

  Pentru a ne ajuta sa aflam daca iPhone sau iPad beneficiaza sau nu de garantia de 1 an de zile oferita standard, compania Apple a creat o pagina speciala in care puteti introduce serialul, numarul de serie al, terminalului vostru. Dupa introducerea acestui cod website-ul va va spune daca iPhone sau iPad au garantie valabila si daca raspunsul este pozitiv, atunci un service autorizat Apple ar trebui sa il primeasca in garantie pentru a va rezolva orice probleme.

  Daca iPhone sau iPad au garantie valabila, atunci veti vedea o imagine precum cea de mai jos in care aveti prezentate si tipurile de suport de care beneficiati din partea companiei Apple, asa ca veti sti rapid ce puteti face. Aceasta garantie Apple este valabila inclusiv in cazul iPhone sau iPad cumparate de la magazinele online din Romania, insa nu se aplica pentru cele cumparate de la operatorii de telefonie mobila.

  In acelasi mod puteti verifica daca un Mac se afla sau nu in perioada de garantie. Daca va intrebati cum aflati numarul de serie, ei bine mai jos aveti instructiuni.

Dacă ai produsul la îndemână şi îl poţi porni

În funcţie de produs, poţi găsi numărul de serie:

  • Pe suprafaţa produsului
  • În software-ul produsului (de exemplu, din fereastra Despre acest Mac)
  • În iTunes (pentru produsele care se sincronizează cu iTunes)

Dacă nu ai produsul la îndemână şi acesta nu porneşte

În funcţie de produs, poţi găsi numărul de serie:

  • Pe suprafaţa produsului
  • În iTunes (pentru produsele care se sincronizează cu iTunes)
  • Pe ambalajul original al produsului
  • Pe chitanţa (sau factura) originală a produsului
  • yoyoo29

    @zaone dacă am luat un iPhone din state am nevoie de ceva anume bon sau ceva in caz ca am nevoie de garanție sau e doar pe baza la serial/imei..?

  • MrUnivers

    Suna la Noumax si apoi iti cer ei imei- ul tel pe mail si iti raspund promp tot pe email.

  • Gyany

    Garantia de un an, cuprinde daunele la telefon facute de tine
    Insa chiar si dupa expirarea garantiei, daca telefonul sau un device apple, daca manifesta o problema care nu te vizeaza pe tine, cum ar fi’
    Erori de comportament mici sau grave, mergi la apple store, si indiferent daca ai sau nu garantie, ei trebuie sa ti-l schimbe
    Mie mi-au schimbat multe telefoane, care pe unele le cumparasem la mana a doua de la alte persoane la pret mic de tot, insa apple mi-a dat altul nou.
    Insa si aici depinde de multe lucruri,
    De recordul care il ai cu apple id.

  • KlaudiNhO

    @Gyany Cred ca bati campii ….

  • Gyany

    Esti fals

  • hhh

    Opțiunile sunt bifate cu verde in primele 90 de zile apoi cea de la jumătate e cu galben. Nu mai ai asistenta tehnica prin telefon după 90 de zile.dak toate trei sunt cu galben si semnul ! Înseamnă ca nu mai are garanție.

  • Gyany

    Garantia de care vorbiti 90 zile, se refera daca tu ti-ai stricat telefonul, din vina ta.
    Dar daca nu este din vina ta, dupa cum am intimpinat eu de cateva ori.
    La 5s care l-am cumparat cum a aparut in apple in prima zi, de aici din chicago, dupa mai bine de 90 zile, cand faceam o poza, pe poza aparea un punct negru, cred ca era de la ceva led, dar daca as fi facut video, totul era fara probleme.
    Deci m-am dus la apple cu aceasta problema, si chiar de la usa, mi-au zis ca mi-l schimba, deci am primit altul complet nou, desi il scapasem jos chiar in prima zi, si s-a ciobit vre-o doua colturi exact pe linia aurie.
    Deci eram mult dupa garantie de 90 zile.
    A doua oara cam dupa o luna, tot cu acest 5s, a aparut o alta problema.
    Cand tineam degetul pe ecran, se schimbau la intimplare aplicatii, si scria aceleasi litere continuu.
    Iar m-am dus la apple store, si am primit iar un alt 5s nou cu plastic pe el.
    Si ei mi-au zis ca toate ap id. sunt evaluate si dupa creditul cat ai cumparat, din apple store, cum colaborezi la inbunatatirea a tot ceea ce are apple si altele.
    Eu am cativa prieteni care lucreaza aici in chicago, la diferite apple store, si toti mi-au spus la fel.
    Apoi mai de mult am cumparat un 4s chiar dupa ce aparuse, dar l-am cumparat cu 100 $ de la cineva care avea nevoie de bani, nu mai stiu ce belea a avut, cred ca din cauza jailbreacului care eu am sters niste file, si cand m-am dus la apple ca nu se mai deschidea, si mi-au dat unul nou nout.

  • havi

    Prima varianta la mine e cu verde ,imi extind garantia si daca e ceva ce nu e ok unde ma adresez cu iphonul meu cumparat on line de la noi ?din ce stiu in tara noastra apple nu are si suport pentru iPhone.
    Aceeasi intrebare cu iphonul cumparat din Canada ,aici in tara unde sa ma adresez ?multumesc anticipat.