Cum aflu daca un iPhone mai are garantie ?

  Compania Apple ofera 1 an de garantie pentru produsele sale comercializate oriunde pe glob, acest an putand fi extins cu inca unul sau doi, in functie de dorinte, cumparand un pachet Apple Care sau Apple Care+. Garantia standard de 1 an de zile pentru terminale iPhone sau tablete iPad este disponibila pentru voi chiar daca ati cumparat un terminal second-hand, service-urile Apple primind terminalele in garantie pe baza de serial, numar de serie, dar oare cum afli daca iPhone sau iPad este in garantie ?

Cum aflu daca un iPhone sau iPad mai are garantie ?

  Pentru a ne ajuta sa aflam daca iPhone sau iPad beneficiaza sau nu de garantia de 1 an de zile oferita standard, compania Apple a creat o pagina speciala in care puteti introduce serialul, numarul de serie al, terminalului vostru. Dupa introducerea acestui cod website-ul va va spune daca iPhone sau iPad au garantie valabila si daca raspunsul este pozitiv, atunci un service autorizat Apple ar trebui sa il primeasca in garantie pentru a va rezolva orice probleme.

  Daca iPhone sau iPad au garantie valabila, atunci veti vedea o imagine precum cea de mai jos in care aveti prezentate si tipurile de suport de care beneficiati din partea companiei Apple, asa ca veti sti rapid ce puteti face. Aceasta garantie Apple este valabila inclusiv in cazul iPhone sau iPad cumparate de la magazinele online din Romania, insa nu se aplica pentru cele cumparate de la operatorii de telefonie mobila.

  In acelasi mod puteti verifica daca un Mac se afla sau nu in perioada de garantie. Daca va intrebati cum aflati numarul de serie, ei bine mai jos aveti instructiuni.

Dacă ai produsul la îndemână şi îl poţi porni

În funcţie de produs, poţi găsi numărul de serie:

  • Pe suprafaţa produsului
  • În software-ul produsului (de exemplu, din fereastra Despre acest Mac)
  • În iTunes (pentru produsele care se sincronizează cu iTunes)

Dacă nu ai produsul la îndemână şi acesta nu porneşte

În funcţie de produs, poţi găsi numărul de serie:

  • Pe suprafaţa produsului
  • În iTunes (pentru produsele care se sincronizează cu iTunes)
  • Pe ambalajul original al produsului
  • Pe chitanţa (sau factura) originală a produsului