Apple reacționează doar când este obligată să o facă

  În cursul acestei dimineți Apple a lansat un utilitar web ce permite dezactivarea iMessage pentru oricare dintre iDevice-urile sale, indiferent dacă acestea se află în posesia utilizatorilor, ori dacă acestea au fost pierdute sau furate de la ei. Lansarea acestui utilitar a fost forțată de către un proces a fost intentat companiei Apple și de către numeroase critici venite din partea presei după ce un număr mare de utilizatori s-a plâns de această problemă. Practic sistemul iMessage nu putea fi dezactivat în trecut decât din terminalele utilizatorilor. însă în caz de furt sau pierdere serviciul rămânea activ în terminale în ciuda dorințelor noastre.

  Apple se laudă cu atenția foarte mare acordată nevoilor utilizatorilor săi, însă în realitate nu ia măsuri pentru a rezolva diverse probleme decât atunci când este efectiv obligată să o facă și acest caz nu este unul singular. S-a întâmplat în atât de multe cazuri ca Apple să rezolve diverse probleme abia după ce presa a criticat-o intens din cauza lor și probabil în viitor lucrurile nu se vor schimba. Apple face în general modificări importante doar când are ceva de câștigat de pe urma lor, iar lansarea acestui utilitar web nu-i aduce vreun beneficiu din punct de vedere financiar.

  Acestea fiind spuse, companiei Apple îi pasă de utilizatori cam tot atât cât le pasă lor de ea.