Apple refuza sa inlocuiasca terminale iPhone 6 indoite in Romania

  Acum aproximativ o saptamana de zile va povestea despre problema dezvoltatorului aplicatiei iDevice.ro al carui terminal iPhone 6 s-a indoit in timpul utilizarii obisnuite, service-ul autorizat Apple din Romania, Cordon Electronics, refuzand sa-i inlocuiasca terminalul in baza garantiei. In fata acestui refuz dezvoltatorul a vizitat si service-ul Noumax cu aceeasi problema, insa a primit exact acelasi raspuns din partea lor, compania Apple refuzand sa inlocuiasca terminalele iPhone 6 indoite in Romania, chiar daca indoirea nu a fost fortata de utilizator si este rezultatul unei fragilitati a structurii de rezistenta a produsului.

  Desi Apple Store-urile din strainatate inlocueisc terminale iPhone 6 indoite in timpul utilizarii dupa o verificare facuta la un Genius Bar de catre un angajat al companiei Apple, in Romania situatia este complet diferita. Pun acest lucru pe faptul ca Apple nu are incredere in angajatii service-urilor autorizate din Romania, altfel nu prea vad de ce ar refuza sa inlocuiasa in baza garantiei terminalele returnate cu aceasta problema. Avand in vedere aceasta politica deficitara pentru service-urile autorizate cred cu tarie ca operatorii de telefonie mobila vor avea exact aceeasi politica, deci va puteti lua gandul de la rezolvarea unei probleme fara a inlocui terminalul pe banii vostri.

  Acestea fiind spuse, ce parere aveti despre politica Apple pentru Romania?

31 COMENTARII

  1. Romania nu e prea bagata in seama si daia, iar Tim este foarte zgarcit in ceea ce priveste pierderi. Tot in stirile astea pe aici reiese acet lucru. Noi suntem deja priviti ca niste javre pe tot globul.

  2. Trebuie sunat la Apple SUA si spus ca cei care ii reprezinta nu isi fac datoria!Trebuie depusa plingere si la protectia consumatorului dupa care dati la ziar si in judecata!Sa vezi atunci cum se schimba situatia!

  3. Mi e greu sa cred ca un telefon se îndoaie in cazul unei folosințe obișnuite. Dar ma rog. Si pe de alta parte,aceste telefoane sunt totuși niște chestii fragile,de care trebuie sa ai grija ca atare. Unde mai pui ca mai sunt si extrem de scumpe,ceea ce le plasează in categoria produselor premium,de lux…Nu sunt acel tip de telefoane pe care sa le tii in buzunarul de la pantaloni atunci cand joci fotbal,te bagi sub mașina sa schimbi roata,sau mai stiu eu ce…

  4. Deschide case pe apple.com . Alege SUA ca stat si vei intra pe un chat cu cineva de la apple. Trimite-i poze si acetsa v-a deschide un case si iti v-a da un numar. Pe case-ul (cazul) respective o sa inregistreze ca fiind produs ce trebuie inlocuit.
    Mergi frumusel la noi in Romania la un centru si le spui sa iti dechida cazu de pe telefonul respective – sa ai numarul de case.

    Asa am facut cu un i5s care se restarta uneori si cei de la noi erau reticenti in a-l schimba. Am deschis caz si era precizat in caz ca terminaul se inlocuieste. 🙂

    Succes!

  5. Ar fi o varianta sa sune la Apple direct, dacă engleza nu e o problema pentru el si vede ce zic cei de acolo… In mod normal Ar trebui sa i-a măsuri!

  6. Si la noi sunt hoti, am trimis tel la o reprezentanta apple din Germania , la cineva care l-a dus acolo si am primit altul nou, sigilat. despre ce vorbim? La mine s-a curbat doar ca il port in buzunar, simplu. Nu sunt mituri si alte chestii se indoaie si . Care nu au sa se abtina din commentarii.

  7. Vreu sa va spun ca in uk pe baza garanției ți-l schimba pe loc eu personal am pierdut 1iPhone 6 si am plătit 45£ pe unul nou……dar România……

  8. Da prietenul tău ( dezvoltatorul ) de unde l- a achiziționat? Dacă e din lotul acela din Germania nu ar fi mai simplu să-l trimită la o cunoștință acolo și sa il schimbe .

    Si eu cu IPhone 5 luat tot din Germania service-ul de la noi nici nu a vrut să se uite la el deși era în garanție…cei de la apple.com mi-au sfătuit să merg în Germania cu el…deși acum când au avut campania de schimbat bateria nu ai mai spus că e luat din altă parte și au schimbat-o !

  9. Eu locuiesc in Austria si am avut toate modelele de iphone, bineinteles ca au fost si probleme cu ele dar niciodata nu am avut probleme in al schimba. Am schimbat un iphone 5 ca intrase un fir de mizerie pe lentila camerei de ex, mi s-a trimis unul refurbished care avea pribleme cu wlan-ul , l-am trimis imediat inapoi si mi-a dat altul care si ala avea probleme , nu vedea cartela sim, atunci am facut nitzel scandal direct la apple si am primit unul nou nout in tzipla nu refurbised. Primul iphone schimbat era deja de 8 luni vechi. Deci se poate dar trebuie direct pe pagina apple deschis cazul. Plus ca trebuie sa detii un card visa sa iti opreasca grantie ca il trimiti pe cel defect.romania poate se schimba cu Klaus acum si vor avea mai multa incredere in noi.

  10. Daca e cumparat de la noi si UK aceasta problema este rezolvata prin inlocuire, nu ar fi bine sa te adresezi ANPC-ului ? Parerea mea ca , conditiile de garantie nu poate sa difere intre statele membre UE (dupa cum bine stiti, avem garantie 24 de luni in loc de 12, cat ofera Apple).

  11. @Ari,cel despre care se vorbeste este programator,lucreaza la calculator,deci nu se baga cu telefonul pe sub masini. Dupa logica ta,telefonul nu trebuie tinut in buzunar,dar unde trb tinut? eventual ar trebuii lasat in cutia originala si pus in vitrina astfel incat sa il poti admira fara ca acesta sa se indoaie?
    Nu utilizatorii trebuie sa-si schimbe obiceiul de a tine telefonul in buzunar si sa gaseasca tot felul de alternative gen borseta sau sa-l tina la piept ci compania trb sa gaseasca o solutie pt utilizatori astfel incat acestia sa-si poata folosii telefonul in mod normal. Nu este absolut nimic anormal in faptul ca un utilizator vrea sa-si tina telefonul in buzunarul de la pantaloni.

  12. Si ca sa închidem discuția am sunat la Apple USA si România nu are magazin Apple autorizat la noi sunt doar parteneri(niște jeguri)…..fără multe drepturi ale companiei Apple.

  13. foarte nasol. asta e Romania. Incearca la Vox in Timisoara. Suna la ei vezi ce zic. Nu ca as avea ceva asteptari de la ei, dar merita incercat.

  14. Incearca la iStyle. Au mai multe reprezentante in tara, am achizitionat din austria un macbook, doua ipad-uri si2 iph si nu am avut pb cand a venit vorba de reparatii. 5-ul mi l-au schimbat pe loc

  15. @EuGeorge, tu care scrii doar ca sa te bagi in seama si poate iti mai creste importanta. Ti ai terminat lecțiile pentru maine? Treaba cu băgatul sub mașina a fost o chestie generică,dar,na! Cam greu pentru tine. Ideea era ca este un obiect fragil de care trebuie avut grija ca atare. Nu ieși la joaca cu el,si nici nu desfășori anumite activități cu el in buzunar. Si daca e dezvoltator ce?! Imi pare rau ca i s a întâmplat,dar asta e. Si tu continua sa scrii,poate devii mai popular la școala. Neah…

  16. @euGeorge:si daca inca nu te ai obișnuit cu ideea, 6 le sau plus ul,nu mai sunt telefoane care se țin in buzunarele de la pantaloni,asta in situatia in care iti încap. Poate nu te a dus mintea…pana acum. Insa daca tie iti este atat de greu sa ti schimbi obiceiurile,poate ai noroc si iphone ul îndoit devine o moda…

  17. Aveti mare grija cu iphone 6/6 plus, se stramba foarte foarte usor, il am de vreo 5 zile in carcasa destul de dura, pantaloni lejeri nu sa exercite vreo nu stiu ce anume forta si cand l-am pus acum pe tableta era foarte dar foarte putin curbat…sunt foarte sensibile din cate vad…sper sa nu am probleme pana la anul cand apare altul

  18. Buna.
    Sunt fericitul posesor al unui iPhone 6 64gb indoit de curand in buzunar si cu o husa din plastic rigida. L-am predat celor de la Emag pentru garantie si mai jos aveti raspunsul lor.
    Buna ziua ,
    “Cu privire la produsul receptionat din partea dvs, Telefon mobil Apple iPhone 6, 64GB, Space Grey, cu IMEI: XXXXXXXXXXXXX, dorim sa va comunicam faptul ca acesta s-a directionat catre service-ul autorizat, respectiv PHONETASTIC GSM. In urma verificarilor si diagnosticarii efectuate, constatarea dumnealor a fost aceea ca produsul prezinta un defect mecanic, este curbat (aveti atasate fotografiile doveditoare). Rezolutia unitatii de service mai sus mentionate, a fost aceea de scoatere a produsului din garantie, datorita faptului ca au fost incalcate prevederile mentionate in certificatul de garantie cu privire la utilizarea si manipularea echipamentului, remedierea fiind posibila numai in regim postgarantie, la pretul de 1550 RON. Termenul de remediere se incadreaza intre 30-90 zile, iar reparatia va beneficia de o garantie de 3 luni. De asemenea, va informam ca Depanero este un intermediar in relatia de service, care asigura receptionarea produsului de la cumparator si solutionarea defectului reclamat , in centrul de service autorizat de producator . In conformitate cu conditiile mentionate in certificatul de garantie cat si cele mai sus mentionate, in cazul in care nu sunteti de acord cu reparatia contracost, echipamentul se va returna cu statusul: „ Refuz Garantie „. Asteptam un raspuns la acest mesaj in maxim 48 de ore de la primirea lui, in care sa ne comunicati decizia dumneavoastra privind reparatia.”
    Vreau sa mentionez ca sunt un mare fan Apple dar cu acest iPhone 6 si cei 4500 lei cat a costat am dat cu ei de pamant.
    Daca aveti vreo sugestie?