Prima Pagina Apple iPhone 6 îndoit refuzat pentru schimbare în România de un service autorizat...

iPhone 6 îndoit refuzat pentru schimbare în România de un service autorizat Apple

  iPhone 6 și iPhone 6 Plus se îndoaie, știm cu toții acest lucru, iar prin această problemă a trecut inclusiv noul dezvoltator al aplicației iDevice.ro, terminalul său îndoindu-se în timpul utilizării obișnuite, iar în imaginea de mai sus puteți vedea cum arată dispozitivul. Deși compania Apple refuză să admită în mod public faptul că noile sale smartphone-uri au o problemă cu structura carcasei, utilizatorii care au dus aceste unități cu probleme în Apple Store au primit gratuit unități de schimb în cazul în care ele nu au avut urme evidente de îndoire forțată.

  Chiar dacă practica ar trebui să fie similară în țara noastră, dezvoltatorul noii aplicații iDevice.ro a avut neplăcerea de a afla că un service autorizat al Apple a refuzat să-i schimbe terminalul spunând că acesta prezintă urme de utilizare necorespunzatoare. Terminalul iPhone 6 îndoit a fost inițial trimis pentru rezolvarea problemei la Depanero, iar eu vă recomand să nu faceți asta deoarece ei nu sunt service autorizat Apple și nu vă pot ajuta direct, ei retrimițându-l mai apoi către Cordon Electronics. Cei de la Cordon sunt autorizați să repare produse Apple aflate în garanție, iar în acest caz au refuzat înlocuirea pentru garanție susținând că Apple ar fi refuzat să primească terminalul.

Buna ziua,

In legatura cu solicitarea dvs, va informam ca diagnosticarea a fost efectuata in centrul de service autorizat de producator Cordon Electronics.

Dorim sa va informam pe aceasta cale ca produsul predat in service si inregistrat cu fisa XXXXXXX a fost verificat si s-a constatat ca prezinta utilizare necorespunzatoare.

Remedierea este posibila numai in regim post-garantie.

Pretul pentru remediere este de 1480 RON (TVA inclus) si consta in inlocuirea terminalului. In urma inlocuirii  se ofera garantie 3 luni.

De asemenea, va informam ca service-ul Depanero este un intermediar in relatia de service, care asigura receptionarea produsului de la cumparator si solutionarea defectului reclamat, acoperit de garantie, in centrul de service autorizat.

In conformitate cu conditiile mentionate in certificatul de garantie cat si cele mai  sus mentionate, in cazul in care nu sunteti de acord cu reparatia contracost, echipamentul se va returna cu statusul : „ Refuz Garantie „.

Asteptam un raspuns in care sa ne comunicati decizia dumneavoastra printr-un reply la acest e-mail.

  Mai sus aveți email-ul primit de la Depanero, el cerând un preț de 1500 LEI pentru înlocuirea terminalului și scăderea perioadei de garanție la doar 3 luni de zile, partea finala fiind ciudată, având în vedere că se oferă un terminal nou. În orice caz, decizia de a refuza schimbarea unui terminal iPhone 6 îndoit nu este una similară cu practica Apple din străinătate și acest lucru este surprinzător. Dacă Apple schimbă în Apple Store-uri terminalele cu această problemă, atunci același lucru ar trebui să se întâmple și în România, iar ipoteza mea are in vedere faptul că terminalul nu a fost îndoit intenționat.

  Voi ce părere aveți despre modul în care a fost tratată problema de către service-ul autorizat Apple?