Prima Pagina Apple iPhone 6 îndoit refuzat pentru schimbare în România de un service autorizat...

iPhone 6 îndoit refuzat pentru schimbare în România de un service autorizat Apple

  iPhone 6 și iPhone 6 Plus se îndoaie, știm cu toții acest lucru, iar prin această problemă a trecut inclusiv noul dezvoltator al aplicației iDevice.ro, terminalul său îndoindu-se în timpul utilizării obișnuite, iar în imaginea de mai sus puteți vedea cum arată dispozitivul. Deși compania Apple refuză să admită în mod public faptul că noile sale smartphone-uri au o problemă cu structura carcasei, utilizatorii care au dus aceste unități cu probleme în Apple Store au primit gratuit unități de schimb în cazul în care ele nu au avut urme evidente de îndoire forțată.

  Chiar dacă practica ar trebui să fie similară în țara noastră, dezvoltatorul noii aplicații iDevice.ro a avut neplăcerea de a afla că un service autorizat al Apple a refuzat să-i schimbe terminalul spunând că acesta prezintă urme de utilizare necorespunzatoare. Terminalul iPhone 6 îndoit a fost inițial trimis pentru rezolvarea problemei la Depanero, iar eu vă recomand să nu faceți asta deoarece ei nu sunt service autorizat Apple și nu vă pot ajuta direct, ei retrimițându-l mai apoi către Cordon Electronics. Cei de la Cordon sunt autorizați să repare produse Apple aflate în garanție, iar în acest caz au refuzat înlocuirea pentru garanție susținând că Apple ar fi refuzat să primească terminalul.

Buna ziua,

In legatura cu solicitarea dvs, va informam ca diagnosticarea a fost efectuata in centrul de service autorizat de producator Cordon Electronics.

Dorim sa va informam pe aceasta cale ca produsul predat in service si inregistrat cu fisa XXXXXXX a fost verificat si s-a constatat ca prezinta utilizare necorespunzatoare.

Remedierea este posibila numai in regim post-garantie.

Pretul pentru remediere este de 1480 RON (TVA inclus) si consta in inlocuirea terminalului. In urma inlocuirii  se ofera garantie 3 luni.

De asemenea, va informam ca service-ul Depanero este un intermediar in relatia de service, care asigura receptionarea produsului de la cumparator si solutionarea defectului reclamat, acoperit de garantie, in centrul de service autorizat.

In conformitate cu conditiile mentionate in certificatul de garantie cat si cele mai  sus mentionate, in cazul in care nu sunteti de acord cu reparatia contracost, echipamentul se va returna cu statusul : „ Refuz Garantie „.

Asteptam un raspuns in care sa ne comunicati decizia dumneavoastra printr-un reply la acest e-mail.

  Mai sus aveți email-ul primit de la Depanero, el cerând un preț de 1500 LEI pentru înlocuirea terminalului și scăderea perioadei de garanție la doar 3 luni de zile, partea finala fiind ciudată, având în vedere că se oferă un terminal nou. În orice caz, decizia de a refuza schimbarea unui terminal iPhone 6 îndoit nu este una similară cu practica Apple din străinătate și acest lucru este surprinzător. Dacă Apple schimbă în Apple Store-uri terminalele cu această problemă, atunci același lucru ar trebui să se întâmple și în România, iar ipoteza mea are in vedere faptul că terminalul nu a fost îndoit intenționat.

  Voi ce părere aveți despre modul în care a fost tratată problema de către service-ul autorizat Apple?

  • NicKel

    Trebuia incercat la Noumax… Cordon (ex-Cirma) au fost si sunt in continuare cei mai praf… Apropo @zaone, in articol mi se pare mie sau e vorba de 6 (fara plus)?

  • mariobg

    se da 3 luni pt simplul motiv ca produsul “nou” dat la schimb este tot un produs reparat din cele luate la schimb anterior…

  • @NicKel: asta i-am zis să facă.
    @mariobg: Nu cred ca se aplica acum pentru ca nu prea exista refurb-uri, abia s-au lansat.

  • Ovi

    Bun venit în România :))

  • bgd

    Nu sunt fan al marului si nici al androidului, am ip6 si s5 in acelasi timp, aici nu e vorba de Apple, nu au ei nicio vina, aici e vorba doar de nesimtirea si mediocritatea serviciilor ce ne sunt oferite in Romania, servicii care in alte tari ale UE sau non-UE, de ex.aici schimbare telefon ip6/ip6plus indoit e ceva normal de ani buni de zile. La noi s-a permis prea mult si nici nu avem o politica a Protectiei Consumatorului foarte bine pusa la punct. Faza aia pe care o vedeam la tv gen “sunt cetatean european si am drepturi”…la noi in romanica nu prea e valabila, din pacate!!! In rest, la noi e valabil doar asa, cumperi ceva->se strica->te descuri…nu mereu dar in majoritatea cazurilor cam asa e!!

  • Robert

    Prefer sa raman pe ip 5S, decat sa trec la cartoanele astea.. Nu isi merita banii, din punctul meu de vedere…:|

  • gipsy

    “terminalul său îndoindu-se în timpul utilizării obișnuite” Asta e mai grav decat garantia in sine. Ce anume facea cand s-a indoit? Vorbea la telefon sau il butona pur si simplu?

  • NicKel

    @zaone: cea mai buna alegere dintre cele 3 posibile 😉 Nu mi-ai zis ce model este: 6 sau 6+…

  • Julian

    Pai…ok, chiar daca ti-l schimba, nu primesti acelasi model? Cu aceiasi problema – risc la indoire? Si ce facem? O tinem din service in service? Sau Apple a lansat vre-un lot nou, care nu se mai indoaie?
    Parerea mea este ca trebuie sa avem ceva mai multa grija cu aceste doua noi modele…
    Asta e, se cunostea problema – riscul ni l-am asumat noi, cand le-am achizitionat…

  • Ciupanezu’

    @Zaone pune te rog o poza reala cu iphone-ul tau sa vedem despre ce este vorba Ca cel fdin poza se vede clar ca au fost aplicate forte mecanice asupra lui la utilizarea normala garantat nu se indoia atat de mult doar tinandul in buzunar iar 6 plusul meu trebuia inseamna de mult sa fie oale si surcele tinand cont ca are o suprafata mult mare care este vulnerabila un 6 simplu nu este chiar asa de mare fata de un 5-5S

  • alin

    La fel am patit si eu cu iPhone 5, avea ecranul desprins , serviceul orange (giulesti 333 Bucuresti) a refuzat sa imi repare telefonul pe motiv ca este indoita carcasa cu toate ca la receptie nu au observat asta, si nici eu nu am observat, cand s-a intors din service cu garantia anulata si cu carcasa vizibil indoita nu am mai avut ce sa fac….Garantia in Ro este =0

  • neolax

    vorbeste cu cei de la vox din iulius mall timisoara ( apple sua m-au directionat la ei ) , eu am mers cu iphone 6 -le meu la ei avand un pixel mort pe ecran ( aproape invizibil cu ochiul liber ) si mi l-au inlocuit in 1 zi fara discutii ! recomand 🙂

  • aba1011

    Utilizare obisnuita nu inseamna ca se indoaie in timp ce postezi pe Facebook.Se poate indoi stand in buzunar si daca ai niste pantaloni mai stramti atunci se pune presiune pe carcasa in momentul in care urci in masina.E unul din exemple.La noi fara scandal si fara reclamatii nu iesi bine niciodata si daca stii ca ai dreptate mergi pana la capat pentru ca avem legi ai autoritati pt astfel de treburi.Daca stiti ca se indoaie nu mai le cumparati…….

  • Moise

    Trimite mail direct la Apple, reclamatie la ei, cu toate detale necesare si este posibil sa se schimbe raspunsul. Am un cunoscut care a facut asa la un iPad – cumparat din afara tarii, refuz de service in Romania, mail direct la Apple si strigaturi si numele celor care au refuzat si surpriza!!! L-au cautat cei de la service sa rezolve problema.

  • iosif

    Dacă ai pe cineva în anglia trimite aici. Aici în 10-15 și altul nou. Dacă se întâmplă să ai probleme cu telefonul de cel puțin 2-3 ori Îți mărețe garanția.

  • throwbacks

    Numai in Romania se intampla asa ceva, cel mai bine e sa suni direct la apple , exista un numar de asistenta si sa le spui ca ti s-a cerut bani . Poate ai noroc.

  • Youtubusrname2008

    Poate era mai simplu cu o asigurare în cazul în care ar fi fost cumpărat de la Orange sau Vodafone. 5-7€ Și poate îl înlocuiau.

  • @Ciupanezu: Ce treaba are iPhone-ul meu cu acest caz ?

  • Vlad

    off-topic :Eu unu am avut probleme cu un laptop lenovo in garantie la depanero pana nu am vb cu cei de la lenovo il primeam inapoi cu probleme de software , dar asa a fost schimbata componenta defecta .

    on-topic: Ar trebui sa sune la service sa intrebe ce inseamna pentru ei utilizare necorespunzatoare si sa le zica ca a mai avut prieteni care le-au fost schimbate iphonurile sau sa ii forteze pe cei de la service autorizat sa vorbeasca cu cei de la apple daca nu la protectia consumatorului nu are nimic de pierdut in afara de timp.

  • gianidiamond

    Noumax!

  • Antonio

    Am o intrebare daca stie cineva sau ma poate ajuta cu raspunsul mi-ar fi de mare folos care dispozitiv se indoaie 6 sau 6plus? Sau ambele? Detin un 5s si sunt foarte multumit de el si intentionam sa fac niste sacrificii sa trec pe 6 , se merita?

  • I.Aexandru

    nu isi merita banii chiar deloc ip6 si plus. prea multa graba sa le scoata cum au facut si cu ios8 . isi merita banii doar daca esti fanatic apple

  • EuGeorge

    Deci nu sunt povesti nu sunt minciuni nu sunt aberatii. Toata povestea este pe bune si chiar se indoaie telefoanele :))

  • I.Aexandru

    antonio. si eu am 5s ,am tinut un iphone 6 in mana si ma manca sa l fortez un pic,nu se indoaie asa usor ,cred ca e ca toate celelalte telefoane.desigur daca te fortezi poti sa l indoi
    .in schimb 6plus chiar cred ca se indoaie,e mult prea mare .

  • Iulian

    Buna ziua,
    Din cate am inteles detineti un iphone 6 plus. S-a indoit pana acum?

  • @Iulian: Nu.

  • Ovidiu

    Nuuuuu, nuuuuuu, nuuuuu, zaoane de ce mi-ai facut asta????? Eram pregatit sa trec de la i5S la i6!!!! Acum chiar nu stiu ce sa mai fac!!! Nuuu, spune-mi te rog ca nu este adevarat si ca l-a indoit intentionat doar ca sa testeze garantia apple. Multumesc anticipat!

  • @Ovidiu: Daca nu ai grija mai mare de el se indoaie. Telefonul din imagine a fost tinut si intr-o carcasa, dar tot s-a indoit. Al meu nu s-a indoit in aproape 2 luni.

  • haris

    Ăla din imagine este un 6 plus pentru ca dacă ai tine un 6 normal exact poziția aia cum tine omul ăla telefonul s-ar vedea diferențele .

  • Burlacu

    Cei de la Noumax mi-au refuzat inlocuirea unui iPhone 6 care avea un pixel luminos pe motiv că ” legea europeană prevede că înlocuirea se face pentru minim 4 pixeli morți ” …

  • xuxu

    @Ovidiu, nu e adevarat, ti-a mai spus in alte articole, iPhone e miezul din dodoasca si zaone e fanul nr 1. Sper sa i se indoaie cand se asteapta mai putin, poate nu-i mai pupa atat. Mai ales ca iOS 8 e mai rau ca niciodata, n-a ramas decat iubirea fan(atic)ilor

  • great

    Deci Zaone, lamureste-ne, e iPhone 6 normal sau iPhone 6 Plus?

  • Claudiu

    Mi se pare normal da nu îți schimbe un telefon îndoit. Daca l-ar schimba probabil toată lumea când ar vedea ca are câteva zgârieturi l-ar îndoi ca sa primească unul nou.

  • NicKel

    ^6 normal pare a fi din poza…

  • AppleForever

    asta e tara in care traim.toti sunt amabili pana iti iau banii apoi li se rupe.o tara facuta de kkt de cei cu burtile mari din parlament.o tara cu legi de kkt PERIOD

  • masypo

    Atât timp cât Apple nu a recunoscut oficial ca jafurile se îndoaie nu o sa se înlocuiască niciun telefon pt ca se considera utilizare neadecvata din partea utilizatorului.
    exact ca în cazul VW ,la motorul de 1.2 TSI. Nu exista persoana cu acest motor care sa nu fi avut o problema și în unele cazuri a ajuns pana la înlocuirea motorului pe bani clientului(masina fiind ieșită din garantie).dacă o sa intrați pe site vw o sa vedeți ca motorul minune este premiat ani la rand ca cel mai bun motor de clasa mica și vw nu recunoaște nimic cum ca ar avea vreo problema.
    Dar, noi romanii iubim “marele” și cheia de vw ,ca de ,da mai bine un vw ca un Renault și un Apple ca un samsung.

  • masypo

    Merele *

  • rolly

    Nu înțeleg … Este 6 sau 6 plus … Am renunțat la 6 plus din cauza temerii … Dar si 6 aceiasi problema ar avea ? Atunci încă păstrez eu 5s ca tare bine mergi si tare nu se îndoaie !

  • @rolly: Titlul e neclar ?

  • I.Aexandru

    cel mai indicat e sa mergeti la un shop .tineti telefonul in mana si incercati sa decideti singuri daca se merita sau nu .parerile sunt impartite deci …

  • Relu

    Dupa marime este iphone 6 plus

  • Relu

    Este iphone 6 plus nu 6

  • Sebastian

    Salut.

    Telefonul din imagine este al meu.

    @Ciupanezu’: Telefonul s-a indoit fara a fi aplicata niciun fel de forta mecanica. Pur si simplu, folosire normala, tinut in buzunarul din fata al blugilor.

    @Vlad: Tehnicianul de la Cordon Electronics m-a sunat si mi-a explicat cum ca Apple refuza sa inlocuiasca terminalele iPhone 6/6+ indoite. De asemenea, sustine ca a insistat cat a putut la Apple, iar raspunsul a fost in final acelasi. Nu stiu in ce masura aceasta afirmatie este adevarata, dar daca nici Noumax nu va lua atitudine, cu siguranta ma voi indrepta spre protectia consumatorului.

    @haris: Telefonul este iPhone 6, nu 6+.

    Device-ul a fost tinut in husa si nu ii s-a aplicat niciun fel de presiune anormala. Cunosc personal cazuri din Olanda si UK in care acestea au fost inlocuite fara nicio discutie, dar in Romania nu cred ca merge fara tiganie. Va voi tine la curent.

  • David

    Parcă dă-n mine frica de a-mi lua un iPhone 6:-ss

  • Alex

    iPhone 4 raman cele mai reusite modele si cele mai rezistente ca si structura.

  • Ticu

    @Sebastian : Ce carcasa ai? Plastic, silicon?

  • Sebastian

    @Ticu: Plastic. Destul de dura.

  • Aldomoro

    Raman la iphone 5s . poate se rezolva problema la iphone 6s 😀

  • masypo

    Și cu husa s-a îndoit ? Destul de trist pt un produs de 700 de euro. Dacă nu ti’l schimba mergi la prodecan consumatorului . Dar timp pierdut ,nervi , umblat pe drumuri …

  • masypo

    Tastatura proasta : protecția :))

  • Sebastian

    @masypo: Cu siguranta voi merge la protectia consumatorului daca nu am noroc nici la Noumax.

  • @Sebastian: N-ai sanse la protectia consumatorului pentru ca Apple nu vinde in Romania si magazinul de la care l-ai luat sigur nu a schimbat vreunul de genul asta pe garantie. De fapt acum inteleg si de ce ai mers la Depanero, ca ei acolo dau garantiile.

  • venericu

    @sebastian , Bun venit in Romania! Chestia cu inlocuirea terminalelor se intampla la toti furnizorii roamani ale tuturor terminalelor (aproape toate marciile), v-o spun din experienta de depanator de pe urma celor ce se lauda ca sunt serviceri de garantie ai lui x modele telefoane, toti baga motive mai ales la terminale gen : samsung, lg, motorola chiar si nokia, care detin acele jeguri de microfoane digitale (nu stiu cine a fost prostu’ de le-a inventat) , “defect cauzat de utilizator” (curios, la telefon impecabil ce a fost folosit doar 2 saptamani, o fi strigat asa tare in el? :)) ) si multe defecte de hard si soft ce nici macar nu au legatura cu utilizatorul, baietii iti eticheteaza clar : soc mecanic, defecte in utilizare sau chiar au tupeu sa scrie contact cu lichid (in care se vede clar ca nu au avut parte de lichide din timbrele de siguranta la lichide si placa aratand impecabil)

    Asta e traim inca in Romania si romanii nostrii is mai tigani decat tiganii!

  • Ady

    Aveam in vedere achizitia unui iph 6 din state dar cred ca ramîn la 5s

  • Bogdan

    Parerea mea dai in judecata nu stiu cum sta treaba in romania dar aici in Spania am avut problema cu un iPhone 5S se supra incalzea si lam trimis la garantie 3 ori si nam rezolvat nimic si la protectia consumatorului sau spalat pe mani si am dat in judecata K-tuin dileru oficial de apple si miau skimbat telefono plus un card de discaunt de 1000€ pentru problemele create si au platit ei cheltuielele de judecata. Iti recomend sa vorbesti cu un avocat

  • Boogie

    Zaone, eu cred că ar trebui să blochezi ABSOLUT toate postările agramaților. Efectiv mă dor ochii când văd cum scriu anumiți utilizatori, vezi Bogdan din Spania!

  • Aurelian

    @Bogdan, nu știi cum stă treaba în România?! Te-ai născut cumva în Spania sau pur și simplu ai uitat de unde ai plecat? Încearcă totuși să scrii într-o singură limbă, văd că ai amestecat română cu engleză și spaniolă. Și eu locuiesc în Spania și toate produsele mele Apple sunt cumpărate din AppleStore. Spania este o țară cu AppleStore. Ei ar fi trebuit să te ajute cu problema ta. În România e jale cu protecția consumatorului în schimb în Spania este mult mai rău. Aici aproape că nici nu există. Cat despre treaba cu datul în judecată, funcționează în Spania și în alte țări, în România este mai complicat.

  • Cleric

    Salut! La SERVSKILLS INTERNATIONAL SRL mi l-au schimbat. Au trimis cei de la eMag (de unde am cumparat terminalul) un curier care mi-a ridicat coletul gratuit si mi l-a adus gratuit. Sunt cei mai buni si seriosi. RESPECT!

  • Servskills este Depanero si n-au nicio treaba cu Apple. Ar fi ideal sa spui si pentru ce anume l-ai trimis inapoi la garantie.

  • Cleric

    Mi l-au inlocuit cu unul din stocul eMag.

  • Sebastian

    @Cleric: Pentru ce motiv ti l-au schimbat. Ma indoiesc ca din acelasi motiv. De ce nu l-ar fi trimis la revizie tehnica inainte de schimbare ? Daca era din acelasi motiv, banuiesc ca l-ar fi trimis tot la Cordon Electronics. Tehnicianul lor mi-a spus ca nu s-a mai raportat nici o astfel de problema pana acum.

  • gelu

    Si in Anglia daca il cumperi de la Argos si mergi la Apple sa ti-l repare sau sa-l schimbe daca ai prob. te trimit de unde l-ai cumparat ca cica nu e treaba lor… Magari…

  • vlad

    Aici nu este vina Romaniei ci a apple pentru ca nu mai recunoaste problema ,deci nu mai schimba telefonul ,daca va face plangere la protectia consumatorului ,ma gandesc ca apple va fi contactata si daca tot nu vor recunoaste problema ,poti sa iti dai seama ca cei de la protectia consumatorului nu recunosc o utilizare neadecvata fata de o problema a telefonului ,vor spune acelasi lucru ca apple:telefonul nu sa indoit singur fara o anumita presiune asupra lui. Aici este vina TOTALA A COMPANIEI APPLE SI NU A ROMANIEI!!!! ,degeaba vor oamenii de la depanero sa il repare daca apple nu recunoaste problema ,si nu am idee ce tot spuneti despre service-urile din romania ,toate companiile au politica lor si sa nu crezi ca cei de acolo spun prostii cand se refera la soc mecanis sau telefonul a fost scapat in apa ,etc…era un comentariu pe aici in care cei de la service au spus ca telefonul a fost udat dar defapt nu era asa..intrebare pentru acel cititor:Ai desfacut terminalul si nu ai observat urme de rugina pe placa de baza sau nu ai acordat atentie acelor mici (eu le spun foi) colorate din cauza apei…acele foi sunt incolore si nu se coloreaza de la sine ,in general daca telefonul a fost scapat in apa ajunge apa acolo ,in rest este o probabilitate foarte mica sa ajunga pana acolo apa ,si va spun un sfat…daca nu va place in Romania mai bine plecati in strainatate si o sa observati ca in alte state se trateaza totul cu seriozitate si o mica zgarietura va fi considerata soc mecanic ,nu ca la service-urile de la noi de trimiti un telefon cu ecranul zgariat de nu se mai vede nimic ,scapat in apa si cu carcasa sparta si oamenii til repara ,sau ai pierdut garantia si te duci la prietenul care lucreaza a orange shop si il rogi sa iti mai faca inca una….aici depinde si de norocul fiecaruia..adica in mana cui ajunge telefonul ,daca este unul ca inafara nu o sa il repare daca gaseste orice zgarietura sau problema pica pe telefon ,daca este unul ca la noi il repara sau inlocuieste si gata.

  • @Cleric: Lasa vrajeala, spune exact ce a patit si pentru ce a fost inlocuit, altfel n-are rost.

  • Sebastian

    @vlad: Ai partiala dreptate. Deoparte este intradevar vina celor de la Apple pentru ca se ascund dupa deget, recunoscand si nerecunoscand in acelasi timp o greseala evidenta. Cat timp au fost inlocuite deja majoritatea device-urilor indoite, nu vad de ce ar oprii acum aceasta practica. Este de-a dreptul absurd.
    Pe de alta parte, noi, romanii suntem privati de un Apple Store local. Din toate povestile celora carora le-au fost inlocuite telefoanele indoite, aceasta procedura a avut loc in cadrul unui astfel de Apple Store. Am mai auzit povesti in care retailerii locali au refuzat sa inlocuiasca telefoanele, deci nu vorbim numai la nivelul Romaniei.

    In orice caz, cu siguranta nu o sa renunt, ramanand cu un device atat de scump, indoit, si nici nu voi platii acea suma, deoarece mi se pare deplasata, tinand cont ca vorbim despre o greseala de design, evidenta, raportata la nivel global.

  • EuGeorge

    Asa cum un service iti schimba telefonul si iti da altu nou la schimb, asa si ei il trimit mai departe la Apple ca fiind defect si asteapta altu in schimb, dar din moment ce lor nu le schimba Apple telefonul defect cu unul bun, nu are cum sa schimbe nici service-ul telefonul utilizatorului cu unul nou pt ca ar iesii in pierdere si ar ramane si cu un telefon defect.
    Chiar daca suntem in Romania si intampinam zilnic astfel de probleme pe o multitudine de servicii, uneori nu este vina service-ului, iar in cazul de fata problema este la Apple care a scos pe piata un telefon cu un defect de tot kktul si pt ca nu isi asuma responsabilitatea pt greseala facuta.
    Respect pt utilizatori? 0! Foame de bani? Mai mare ca niciodata!

  • Adi

    Se indreapta foarte simplu. Ar trebui sa-si cumpere scula asta toate service-urile de cartier. Dai 10 lei il indrepti.Peste 2-3 luni il mai indreptti o data. http://goo.gl/mzrZDX

  • Ste

    Eu am ip 6 (fara + ) de cand a aparut cumparat din Germania lucrez in constructii si il tin si la spate si in fata cei drept mai mult in fata port blugi skinny si ma aplec foarte des pt a trasa diferite lucruri.
    Nu am vazut nici la mine nici la prietenul meu sa se indoaie.
    Ip 6 NU ARE PROBLEME DE GENU ASTA…puteti sa va luati ip6 fara probleme este mult mai rezistent fata de ip6 +
    Aste se intampla doar la ip 6plus pt ca este mai mare si cedeaza in dreptul butoanelor ca sunt aproape de jumatatea telefonului.
    IN POZA SIGUR ESTE UN IP 6PLUS…indiferent ce se spune.

  • vali

    sa o SUG …GARANTIA APPPEL…ESTE OMNIPREZENTA…..nu stiu cum arata terminalul…dar daca era indoiit i jurul butoanelor de voum…..APPLE o sal inlocuiasca sa banuiti inapoi…..APPLE sunt ff seriosi la garantie

  • EuGeorge

    Daca cel care are problema aceasta cu telefonul,a lasat mai multe comentarii in care precizeaza ca este vorba despre un IPHONE 6si Zaone a repetat ca este vorba despre un IPHONE 6,EXACT IPHONE 6, cum de unii va puteti contrazice ca nu estei vorba despre un Iphone 6,ca doar 6+ se indoaie. Voi stiti mai bine ca proprietarul telefonului ce telefon are acesta?

    Altu mai inteligent,daca omu i-a trimis lui Zaone e-mailul,Zaone l-a publicat si oricine citeste articolul poate sa vada CLAR ca i-a fost refuzat inlocuirea telefonului pe garantie,cum puteti sa trageti concluzia ca nu e adevarat,daca el a publicat e-mailul copy-paste!

  • Bogdan-Pit

    Ca Iphone 6 sau 6 Plus, ce este clar este o problema de proiectare si de utilizare a materialelor la fabricarea lor. Grav este ca Apple inca nu isi recunoaste aceasta problema! Apropo, la ce numar oficial recunoacut de Apple s-a ajuns? Zaone a scris odata un articol despre asta mai demult… 194? Ceva de genul… Acesta prezentat aici de Zaone o fi undeva pe la 198,6 (?!?)

  • LucianC

    În cazul ăsta cu îndoirea la iPhone 6, trag o singură concluzie: iPhone 6 clar e moft sau fiță.

  • Anon

    Din cate am inteles si in Apple Store au mai refuzat sa-l schimbe daca respectivul nu avea Apple Care. Depinde de cat de binevoitor e Genius-ul pe care-l nimeresti.

  • SiR Vladio

    Fratilor, pe mine ma scarbeste tigania din Romania legata de chestia asta.
    Sa fim bine intelesi: APPLE NU ARE REPREZENTANTA IN ROMANIA, asa ca Noumax, iStyle etc pot face O GRAMADA DE MIZERII.

    asa ca eu mi l-am asigurat la vodafone impotriva socurilor mecanice si a contactului cu fluide pe o perioada de 24 de luni.

    la cati bani am dat pe el…chiar nu mai conteaza

  • LucianC

    @SiR Vladio: Clar că asigurarea e cea mai bună garanție în Ro.

  • Ionut

    Iti recomand sa dai un telefon la Apple, porti o discutie cu ei in eng., le povestesti ce ai patit, iar problema sigur va fi remediata.

    Iti spun sa faci asta pentru ca am avut o problema similara cu un iPad in service-ul iStyle Natiunile Unite, personalul de acolo avand un comportament neadecvat iar Apple tine foarte mult la relatia cu clientii si sigur vor lua masuri pentru a rezolva problema.

  • Julian

    Apropos de asigurarea telefoanelor: eu l-am luat de la MediaGalaxy, am abonament la Orange; as putea sa-i fac o asigurare la Orange? Cine stie cum se procedeaza?
    Va multumesc!

  • masypo

    Poți sa îi faci asigurare unde vrei ,dar erau niște cerințe de respect. Adică trebuie sa te duci în prima luna de când ai achiziționat telefonul . Nu sunt sigur dar o chestie de genul ăsta îl au toate firmele. Nu poți sa te duci cu un tel cehi de 2 ani de zile sa îi faci asigurare :))

  • Narcotiq

    Boogie… eu zic ca, cam exagerezi…

  • Srb

    Nu poti face asigurare decat daca iei telefonul de la ei (Orange) in cazul tau

  • Oancea

    Oricum daca ar inlocui orice iphone indoit, probabil toata lumea dupa ce l-ar utiliza, zgaria, sparge, orice problema ar avea cu el, l-ar indoi si s-ar duce cu el la service sa-l schimbe.
    Asta e, toata lumea stie ca e subtire rau si ca se poate indoi daca nu-l utilizezi cu grija.
    Si masinile le-au facut-o astia din fibra de sticla sa se indoaie usor la accident si nu s-a plans nimeni.
    Asta e, l-ai indoit, e ca si accidentat, platesti sa-l faci la loc.

  • Florin44

    Zaone, mâine trebuie sa iau noul iPhone 6 plus 64 GB, grey, cu prelungire de abonament pe 2 ani, Orange. Se merita o asigurare, sau doar sa am grija de el. La modul ținut la piept ( poate e mai periculos) sau in borseta, dar nu in pantaloni. Abonament iPhone 41… Multumesc.

  • iuluan

    borseta clar! zaone poate sa confirme

  • masypo

    Telefonul se tine în buzunarul de la pantaloni opus inimii . Pt ca dacă il ți pe inima , în buzunar, Îți poate dauna .

  • Anon

    @masypo: da, te poate baga si in fibrilatie ventriculara sau flutter. E de rau, telefonul da peste cap nodulul sinoatrial.

    De unde scoateti ideile astea?

  • Masypo

    Iti intra cel atrio-ventricular in functiune daca porti mult timp tel la piept. Ha ha glumesc si eu.
    Chestia asta am citit-o in manualul unui telefon

  • Sorin

    Da nu a incercat nimeni sa.l “dezdoaie” ?? Nu merge sau crapa de tot?

  • Pingback: Apple refuza sa inlocuiasca terminale iPhone 6 indoite in Romania | iDevice.ro()