Prima Pagina Apple Apple lanseaza software cu probleme si le ascunde prin marketing

Apple lanseaza software cu probleme si le ascunde prin marketing

Apple Logo Think Different

  2014 a fost anul in care compania Apple a dezamagit extrem de multa lume prin produsele software lansate si aici vorbesc despre iOS 8 sau OS X Yosemite. Ambele versiuni ale sistemelor de operare pentru iDevice-uri si Mac-uri au avut numeroase probleme mari sau mici, iar compania Apple a preferat sa le ascunda prin marketing decat sa le rezolve inainte de lansare.

  Aceasta este teoria pe care o propune unul dintre cei mai cunoscuti dezvoltatori de aplicatii pentru terminale mobile si ea este una destul de interesanta. Conform acestei teorii, Apple este atat de concentrata pe lansarea anuala de actualizari pentru sistemele sale de operare incat inginerii nu fac fata implementarii de functii noi fara probleme.

[OS X is] riddled with embarrassing bugs and fundamental regressions [and] I fear that Apple’s leadership doesn’t realize quite how badly and deeply their software flaws have damaged their reputation We don’t need major OS releases every year. We don’t need each OS release to have a huge list of new features. We need our computers, phones, and tablets towork well first so we can enjoy new features released at a healthy, gradual, sustainable pace.

  In trecut compania Apple lansa versiuni noi ale OS X o data la doi sau trei ani si le lansa fara probleme, insa trecerea la un ciclu anual genereaza probleme enorme pentru inginerii sai. In aceasta idee, diverse functii ale OS X fie au probleme extrem de mari si nu sunt utilizabile, fie sunt facute intr-un asa mod incat sunt inferioare unor functii implementate in anii trecuti.

  In mare acelasi lucru se intampla si in cazul iOS-ului, doar ca aici nu vorbim despre un regres in functii, ci despre implementarea unor functii noi si stricarea altora. Stiti cu totii cate probleme au existat in ultimele luni cu diversele versiuni ale iOS, compania Apple reusind sa le rezolve pe rand abia spre sfarsitul anului.

  Avand in vedere toate acestea, dezvoltatorul sustine ca la baza problemei ar sta strategia celor de la Apple de a forta lansari de software neterminat si de a ascunde problemele cu reclama. In viziunea sa, cei de la Apple ar gandi ca indiferent ce probleme ar avea software-ul, actualizarile dese sunt bune si chiar daca ele au probleme, reclamele facute pentru produse le vor face uitate.

  Ca sa fiu sincer, cam asta pare sa fie gandirea celor din Cupertino in ultima vreme, dar ea este una care nu va avea decat efecte negative asupra companiei. Voi ce parere aveti?