Prima Pagina aplicatii Telekom Romania lanseaza aplicatia MyAccount pentru toate serviciile fixe si mobile

Telekom Romania lanseaza aplicatia MyAccount pentru toate serviciile fixe si mobile

MyAccount aplicatie fix si mobil

  MyAccount este o aplicatie pentru terminale mobile lansata de catre Telekom Romania, ea oferindu-le clientilor proprii posibilitatea de a isi consulta propriile conturi existente in website-ul telekom.ro. Aplicatia MyAccount a fost lansata in cursul anului trecut, insa astazi Telekom Romania a anuntat o actualizare care permite vizualizarea informatiilor despre serviciile fixe ale clientilor. Mai exact, clientii vor putea vizualiza prin aplicatie informatii despre factura pentru serviciile fixe, vor putea vedea descrierea abonamentelor de servicii fixe si vor putea plati facturile pentru serviciile fixe.

  In comunicatul de presa de mai jos aveti prezentate toate detaliile despre noutatile aduse de catre aplicatia MyAccount prin aceasta actualizare.

Telekom lansează varianta integrată a aplicaţiei de mobil MyAccount: prima aplicaţie care oferă acces rapid la toate serviciile de comunicare, fixe şi mobile

  • Prin noua aplicaţie de mobil MyAccount, clienţii au acces, cu acelaşi cont, la toate serviciile lor Telekom, atât cele fixe, cât şi cele mobile
  • Versiunea integrată a aplicaţiei MyAccount marchează o premieră pe piaţa din România şi la nivelul grupului Deutsche Telekom
  • Noul MyAccount reconfirmă misiunea Telekom de a deveni operatorul integrat numărul 1 din Romania

Începând din luna februarie, aplicația de mobil MyAccount dezvoltată de Telekom Romania este disponibilă şi pentru clienţii de servicii fixe. MyAccount este singura aplicaţie de acest tip din România dar şi din grupul Deutsche Telekom care oferă acces integrat la servicii fixe şi mobil.

Prin aplicaţia MyAccount, clienţii au acces, cu acelaşi cont, la toate serviciile lor Telekom (voce, internet, divertisment) şi la toate informaţiile necesare legate de facturi. Astfel, utilizatorii pot consulta lista serviciilor active, pot vizualiza istoricul facturilor şi al plăţilor, pot plăti noua factură şi îşi pot configura serviciul de factură electronic, indiferent dacă sunt clienţi de servicii fixe, mobile sau de servicii integrate fix-mobil.

Până acum, accesul intregrat la serviciile fixe şi mobile era posibil doar prin intermediul versiunii de desktop a MyAccount.

„Accesul şi la serviciile fixe prin intermediul aplicaţiei MyAccount  a fost cea mai cerută funcţionalitate de către utilizatori în comentariile postate pe Google Play şi iOS. Ne bucurăm să venim în întâmpinarea nevoilor clienţilor noştri și ne dorim ca utilizatorii să se implice în continuare, să ne transmită ideile şi preferinţele lor, astfel încât să putem dezvolta împreună servicii eficiente şi aplicaţii de succes. Aşa am îmbunătățit MyAccount şi ne propunem să ducem tot mai departe această platformă, până la excelenţă”, declară Olaf Lausen, Chief of Staff şi Director Dezvoltarea Afacerii pentru grupul Telekom Romania.

Aplicaţia de mobil MyAccount a fost lansată inițial în decembrie 2014, când era disponibilă pentru clienţii de servicii mobile – atât pentru abonați, cât și pentru clienții de cartelă preplătită. Noul MyAccount, care include şi serviciile fixe, face parte din strategia Telekom de a deveni operatorul integrat numărul 1 din România.

  • Ionuț

    oare e chiar atat de greu sa optimizeze pentru iPhone 6 si 6+ ???? aceeasi poveste si cu orange cu aplicatia lor..

  • dcb

    De pe 7.02… Esti cam in urma cu “stirile”…

  • @dcb: Asa e, am publicat comunicatul de presa la 30 de minute dupa ce l-am primit, sunt in urma cu “stirea”. Imi er scuze, trolling-ul tau este totusi binevenit.

  • dcb

    Vrei screenshot? Pe 7.02 a fost update. Faptul ca tu ai primit comunicatul azi (cine are notificari de la ei a primit mail pe 7.02) n-are relevanta.

  • Stiu cand a fost update-ul, scrie in App Store, d’oh. Comunicatul a venit azi, dar nu prea inteleg ce rost are palavrageala. Stiu, ai vrut tu sa-mi demonstrezi ca actualizarea e de doua zile in App Store, bravo, esti “the man”. Acum cu asta o sa inchei discutia si daca ai ceva constructiv si pe subiect de spus, te rog. Daca nu, te rog exprima-te pe subiect intr-un alt articol.

  • salex

    Sunt patetici !! Sunt abonat Cosmote ( ma rog telekom) de 1an si 3 luni pe un free L la 15 euro. La inceput era super si ma refer la 3g si net in general , aveam un 4s si rula super ok. De aprox 7-8 luni au facut reteaua praf , 3 g-ul e la pamant , optiunea Dolce -tv nici atat, folosit pe un 5s in ultimele luni. ( testat cu mai multe iphonuri dar si cu androide ). , toate testele in PITESTI – aici locuiesc. Si dupa toate astea ei vin si spun ca inbunatatesc sistemul de plata si verificare conturi !!!!???? Ma umfla rasul dar ma apuca si plansul.Pai sistemul de colectare al platilor il inbunatatesti, nu serviciile ????? Am cel putin 7-8 prieteni in situatia mea si daca ei o tin tot asa , ne vom muta la finele contractului la un alt operator( oricum inteleg ca deja pierd zilnic destul de multi clienti ) .O seara buna va doresc !!

  • Costel

    Degeaba o au in app store când te loghezi îți spune ca datele vor fii disponibile in curând ! My account in romtelecom mergea super dar aplicația aceasta e varza una doua te bagă in meniu reîncărcare !

  • Pingback: Telekom implineste 1 an, iata principalele realizari! | iDevice.ro()