Prima Pagina eMAG Cumperi un telefon de la eMAG si primesti… o piatra

Cumperi un telefon de la eMAG si primesti… o piatra

telefon piatra emag

  Daca obisnuiti sa faceti cumparaturi online, ei bine astazi am pentru voi povestea unui timisorean care a cumpara un telefon de la magazinul online eMAG, dar a primit in schimb o piatra. In imaginea de mai sus aveti cutia despre care ar fi trebuit sa se regaseasca telefonul cumparat, insa in realitate se afla inlocuitorul sau. Cargus este firma de curierat folosita de catre eMAG pentru livrare si Timisoara este orasul in care trebuia sa ajunga produsul, iar oficial cei de la Cargus si-au asumat vina, desi nu au oferit detalii cu privire la incident.

În ziua în care trebuia să se facă livrarea eu am fost plecat și i-am spus curierului să lase coletul la sediul Cargus pentru că o să trec eu să îl iau. …A fost un coleg să ridice toate coletele și m-a sunat colegul să îmi spună că e cam scumpă piatra pe care am cumpărat-o. Inițial am crezut că glumește, dar apoi mi-am dat seama că nu glumește și în colet e un bolovan.

  Desi Cargus si-a asumat raspunderea, cei de la eMAG au anuntat ca vor onora comanda clientului cu un telefon nou, desi acesta pare sa nu fi ajuns inca la barbatul din Timisoara. Desi cei de la eMAG recomanda verificarea coletelor cumparate chiar in prezenta curierului pentru a evita situatii de acest gen, din pacate nu toata lumea profita de optiune si problemele de genul celei de mai sus apar. In general probleme de acest gen sunt intalnite in cazul produselor cumparate de pe website-uri de licitatii si in niciun caz in momentul achizitiilor din magazine online, insa iata ca orice este posibil.

  In concluzie, in momentul in care cumparati ceva online si exista posibilitatea sa verificati coletul in momentul livrarii, profitati de optiune deoarece s-ar putea sa va scutiti de foarte multe batai de cap.

  • Marian Zanfir

    Cu parere de rau dar firmele de curierat mai nou nu ofera acest lucru decat contra cost. Verificare colet

  • Da, si in general magazinele online suporta costurile. Avand in vedere ca exista probleme de genul asta, nu e normal sa existe optiunea asta ?

  • foxilla

    cum adică : “… exista posibilitatea …”

  • amfetamin

    Cam cusuta cu ața albă,adică nu sunt acasă,lasă-l la sediul Cargus…stai ca nici la sediu nu pot sa ma duc,nici acasă nu sunt,hai ca trimit un prieten. Tiind sa cred ca acel “prieten” s-a făcut cu un telefon nou. Chiar așa nepăsare sa-ți ridici telefonul nou? Eu unul,stăteam ca pe ace sa-mi vina telefonul nou,cine știe ce pocnitoare si-a comandat.

  • lexus

    Conform legislatiei tot ce inseamna comert la distanta, adica achizitii de produse online – comerciantul are obligatia de a trimite coletul cu verificarea acestuia de fata cu curierul, nu este optionala verificarea coletului, este obligatorie.

  • Adrian

    Regret,ca te contrazic,dar Cargus nu percepe nici o taxa suplimentara pentru verificare colet,pentru firmele cu contract (OLX,EMAG….).

  • Shadow

    lexus, conform carei legislatii ? Ce o mai ardeti cu legislatia, dar habar nu aveti de ea. Mereu aud : ” conform legislatiei” dar cel mai des invoca lumea legi despre care habar nu au daca exista. Lexus, da-mi te rog textul legii unde este precizat asa ceva. In alta ordine de idei, la emag si probabil si la altii, poti sa verifici coletul. Daca nu-l verifici semnezi ca e ok si dupa o ora sau o sapt te apuci sa urli ca ai primit caramida…e vina ta. Nu ar trebui nimeni sa plateasca pentru ca esti prost.

  • 1. As fi curios sa vad si eu textul ala din lege.
    2. Inselaciunea si furtul sunt infractiuni, daca esti inselat sau ti se fura produsul cineva trebuie sa plateasca. Nu te obliga legea ca tu sa verifici un colet daca nu poti in momentul ala, magazinul si curierul au obligatia de a iti da ceea ce ai cumparat.

  • amfetamin

    Dar nimeni nu se întreaba oare cine a pus piatra aia in cutie,băieții de la eMAG sau cei de la Cargus? Cum ziceam si mai sus,eu cred ca acel “prieten” e la mijloc.

  • KlaudiNhO

    un prieten a avut nisip …..

  • tranzistorul

    @amfetamin, mi-am comandat sambata un telefon de la emag si livrarea trebuia sa fie luni. Din păcate undeva la un client s-a produs o avarie și am fost detașat o săptămână pt a rezolva situația. Luni curieratul m-a sunat si mi-a zis ca îmi tine coletul la ei pana vin.Marti am gadit un prieten si l-am trimis sa îmi ridice telefonul,care deja era plătit online.De la curierat m-au sunat si au verificat daca persoana trimisa de mine e autorizata sa ridice coletul , desi i-am dat toate datele (AWB,conținut,valoare,expeditor).Vineri m-am întors si m-am bucurat de produs… 🙂
    Deci nu toate poveștile sunt cusute cu ata alba…lucrurile neplăcute se întâmpla si noroc ca m-ai avem si prieteni/colegi care ne ajuta atunci când avem nevoie.
    În situația articolului de fata m-am regăsit 100% si sunt convins ca nu sunt singurul.

  • amfetamin

    Întrebarea de baza rămâne același in această ecuație: cine a pus piatra in cutie? Cred ca se califica la furt calificat,implicit întocmirea unui dosar penal vinovatului. Rezolvarea problemei in final(restituirea produsului pt care s-a plătit) nu disculpa fapta in sine(furtul obiectului).
    Ce demersuri,sau mă rog,investigații a făcut eMAG ca asemenea fapte sa nu se mai întâmple in viitor? Au dat vreo explicație?

  • Relu

    Vrajeala!!!

  • lexus

    Raspunsul meu este acelasi pentru toti.
    @Shadow – nu mai fi tu mare legiuitor – te voi ignora.
    @zaone – propietarul site-ului, mai documenteaza-te.

  • Dai de inteles ca nu au “spate” afirmatiile tale.

  • nagy77

    De cand asteptam povesti de adormit copii ” Piatra piatra nu-s acasa “

  • Gelu

    Reclama la eMag…

  • Andrei

    Eu de black friday am comandat de la clickshop 2 telefoane dect si un hdd extern de 1 tb …toate produsele pareau la prima vedere sa fie in regula …hdd ul pare a fi sigilat …l-am pus undeva unde tin lucrurile electronice etc …si dupa 2 luni m-am gandit sa il vand …am zis sa ma uit la el si totul a parut ok dar am vazut ca de fapt erau 2 sigili unul peste altul ….dar am desfacut acel sigiliu si iar totul parea ok….dar cand m-am intalnit cu clientul am avut surpriza sa vad ca de fapt acele pungi in care era hdd si diverse accesorii fusesera si alea resigilate si hdd ul era desfacut si spart …plus ca hdd din el era un hdd normal de 500 gb …cutia avea in interior chipuri antifurt …deci o mare tzeapa….am sunat la clickshop si au zis ca imi dau banii inapoi …dar eu ma gandesc cum oare o asa firma poate avea asemenea scapari….Am toate pozele si toate dovezile ca aceasta poveste este reala…o sa fac tot posibilul sa se afle peste tot despre ea si mai ales despre tzepele blackfriday romania

  • Andrei

    Salut zaone …daca poti citi comentariul meu si sa imi zici o parere daca …..plus daca te intereseaza toate datele cu poze facturi absolut totul pentru un articol iti stau la dispozitie…..culmea ironiei am comandat si un tv de la metro tot de black friday pe care l-am desfacut de fata cu curierul si cu toate ca televizorul era nou cutia era desigilata si lipsea piciorul si stativul….curierul a zis ca el nu are ce sa faca si sa sun la metro deci a trebuit sa stau 3 saptamani sa mi se schimbe televizorul care mi sa schimbat cu un altul pentru care mi sa dat factura de la primul tv care are alt nume mai precis eu am comandat 5203 si mi-au inlocuit cu 5300 dar factura mi-au lasato pe cea de la 5203 ….deci a devenit o ruleta produsele online chiar si de la magazine importante

  • Dragosh

    Cei de la Cargus sunt de vina. Mie mi-au furat 2 telefoane iPhone 6 in urma cu 3 saptamani pe care am reusit sa le recuperez cu ajutorul politiei.

  • amfetamin

    Si ce pățit ăla/ăia de la Cargus,ceva dosar penal,orice?

  • Dragosh