Apple isi rasfata vedetele care poarta Apple Watch Edition

Beyonce Apple Watch Aur bratara aur

Beyonce este una dintre cele mai populare vedete ale muzicii globale, iar in imaginea de mai sus o puteti vedea purtand un Apple Watch Edition oferit cadou de catre compania Apple, insa ceea ce vedeti atasat de el este o bratara din aur creata special de catre compania Apple pentru vedetele importante care ii promoveaza ceasul.

Saptamana trecuta l-am vazut pe Karl Lagerfeld purtand un Apple Watch din aur cu o bratara identica si atunci spuneam ca ea ar fi fost creata special pentru celebrul designer, insa in realitate iata ca vorbim despre un produs menit sa convinga vedetele cu foarte multi fani sa se mandreasca cu cadoul oferit de catre Apple.

Imaginile acestea au fost inregistrate in zilele in care Beyonce a fost prezenta in cadrul festivalul Coachella, ea avand grija sa prezinte ceasul in timp ce il purta atat la mana stanga, cat si la mana dreapta, acest lucru demonstrand versatilitatea produsului care poate fi folosit de catre orice persoana de pe glob, indiferent care este mana sa dominanta.

Beyonce Apple Watch Aur bratara aur 1

In ultimele zile compania Apple si-a trimis vicepresedintii sa promoveze Apple Watch la Milano, dar sa si livreze unitati catre diverse vedete, in aceste cazuri fiind prezentate o serie de bratari speciale care nu au mai fost demonstrate de catre compania Apple, ele fiind oferite initial in exclusivitate vedetelor, asa cum se intampla acum.

Desi in acele cazuri vorbim despre bratari sport de diverse culori, acum vorbim despre bratari din Aur si nu se stie daca acestea vor fi vreodata vandute de catre compania Apple prin intermediul magazinului sau online avand in vedere ca ele au, probabil, un pret de cateva mii de dolari si ar fi nu doar greu de vandut, dar si foarte greu de produs.

1 COMENTARIU

  1. ideea e ca majoritatea vedetelor din USA au iPhone si promoveaza cu “drag” un produs apple, iar cand primesc de la samsung un produs sa-l promoveze o fac pe twitter de pe iOS :)))

    Marketing ca la h’apple’a nu o sa fie la samsung niciodata .