Prima Pagina iPhone 6S iPhone 6S – vanzari dezamagitoare intr-o tara importanta

iPhone 6S – vanzari dezamagitoare intr-o tara importanta

vanzari iPhone 6S scadere japoniaiPhone 6S si iPhone 6S Plus s-au vandut in 13 milioane de exemplare in 3 zile, insa  in ciuda acestui record de vanzari se pare ca terminalele nu au parte de chiar atat de mult succes in fiecare piata in care sunt comercializate momentan.

Mai exact, se pare ca vanzarile iPhone 6S si iPhone 6S Plus in Japonia ar fi cu 10 – 15% mai mici decat in aceeasi perioada a anului trecut cand iPhone 6 si iPhone 6 Plus au fost lansate, scaderea fiind una considerabila, cel putin conform analistilor japonezi care au urmarit lansarea.

Desi vanzarile sunt cu 10 – 15% mai mici decat cele de anul trecut, cel mai mare operator de telefonie mobila din tara, NTT DoCoMo, sustine ca iPhone 6S si iPhone 6S Plus au inregistrat totusi vanzari puternice, probabil mai bune decat in cazul lansarilor de terminale Samsung.

Odata cu scadearea numarului de terminale vandute operatorul a confirmat faptul ca numarul de persoane care au asteptat la coada pentru lansarea iPhone 6S si iPhone 6S Plus, insa pentru aceasta din urma scadere are si o explicatie relativ plauzibila.

Apple’s iPhone products have strong demand in Japan and accounted for 60% of the country’s smartphone sales in 2014. Japan-based telecom carrier NTT DoCoMo pointed out that that its iPhone 6s and 6s Plus sales were still strong, but the popularity and number of people that lined up outside stores were both weaker than for their predecessors.

Operatorul pune numarul mic de persoane in seama anuntarii faptului ca stocurile din magazine vor fi mici in ziua lansarii, multi asteptand actualizarea lor, insa adevarul este ca trend-ul asteptatului la coada dispare, lumea preferand sa comande online produsele si sa le astepte acasa.

Japonia este una dintre tarile extrem de importante pentru compania Apple si scaderea vanzarilor sugereaza faptul ca japoniezii nu sunt chiar atat de impresionati cu schimbarile facute de catre compania Apple in iPhone 6S si iPhone 6S Plus anul acesta.

  • mishu

    S-a cam prins lumea de strategia de marketing ,mai puțin de cei care stau la coada ,inovația costa bani dar ….tehnologia fuge

  • RaduD

    Or sti ei japonezii ce or sti…!

  • Srb Srb

    japonezii au vrut ca si chinezii iphone cu ecran mai mare, ceea ce au obtinut anul trecut. probabil nu isi cumpara multi telefon anual, ci o data la 2 ani.

  • iTu

    Adevarul ca 6S nu aduce nimic wawww, cine vrea design cumpara iPhonul fara S si utilizatori care vor putin mai multa performanta cumpara S-ul. Sincer am colegi care au iPhone 6 si au auzit ca s-a lansat S ul si m-au intrebat ce are nou…. Le-am spus de ram de 3d touch….insa cand au aflat ca are acelasi design au spus ca nu si-l cumpara.

  • Srb Srb

    Pur si simplu asa merge lumea asta acuma, Design’ul se vinde cel mai bine si nu altceva. Asta se aplica si la telefoane si la laptopuri tv masini etc
    Probabil cu iphone 7 si noul sau design se va depasi iar recordul de 13M

  • Alex :D

    Se mina cineva? eu nu…… Anul asta Apple a cam uitat de IPhone si s-a axat mai mult pe IPad Pro. Sa speram ca in 2016 va veni cu ceva WOW.

  • amfetamin

    Acum au aflat ca are acelasi design? Whoau,cam încuiați colegii astia ai tai cu iPhone 6. Se știe de cand lumea ca la varianta cu S Apple nu schimba designul,noroc cu tine ca le-ai mai luminat.

  • iTu

    pai sunt oameni care au avut mai tot timpul samsung si au trecut la iPhone 6 ca e “frumos” 😄 nu toata lumea intra la zaone pe site sa se informeze 😄 ei au fost invatati ca pe vremea samsung cand la fiecare 7-8 luni sa apara un nou model cu design nou.

  • iTu

    ai dreptate design si calitate in oarecare masura.

  • iTu

    aaa…nu acuma au aflat, dupa lansare a fost discutia asta cu ei.