Prima Pagina Apple Store Apple extinde Personal Pickup in intreaga lume

Apple extinde Personal Pickup in intreaga lume

Apple Personal PickupApple pregateste extinderea sistemului Personal Pickup pentru Apple Store-urile sale din intreaga lume, serviciul de ridicare personala din magazine fiind deocamdata disponibil numai in SUA.

Dupa peste patru ani de testare a Personal Pickup in SUA, compania Apple a inceput sa-si pregateasca angajatii din Australia, Franta, Marea Britanie si alte zone de pe planeta pentru modul in care va functiona ridicarea personala din Apple Store-uri, lansarea urmand a avea loc in curand.

In SUA clientii Apple pot beneficia de serviciul Personal Pickup pentru a rezerva un produs din Apple Store Online in vederea ridicarii din oricare dintre magazinele Apple de pe intregul teritoriu american, foarte multa lume apreciind ceea ce a gandit compania Apple pentru a creste vanzarile.

Apple ofera sistemul de ridicare personala pentru o varietate de produse din magazinul sau, clientii fiind notificati prin email-uri sau mesaje text in legatura cu disponibilitatea produselor in magazinele selectate, astfel ca vor sti daca pot ridica produsul in ziua si la ora dorita.

With Personal Pickup, you can place your order on the Apple Online Store or the Apple Store app, then pick it up at any Apple Retail Store. We’ll even set up your new Apple product just the way you like — before you leave the store. Order from the Apple Online Store or through the Apple Store app on your iPad, iPhone, or iPod touch. Select “Pick up” during checkout and we’ll have your order waiting at the Apple Retail Store of your choice.

Extinderea sistemului Personal Pickup pentru Apple Store-uri este un nou pas al Apple pentru eliminarea cozilor din timpul lansarilor de produse noi, dar si pentru a reduce perioada de asteptare pentru cumpararea unui produs, in SUA putand fi programate inclusiv sesiuni in care clientii pot fi invatati cum sa-si foloseasca noile achizitii.

In Romania diverse magazine permit rezervarea produselor pentru ridicare din magazine, asa ca puteti beneficia de o experienta similara aproape oriunde.

  • VYC

    De 2 ani este acest sistem in Germania (ce putin in Hamburg). De la lansarea iphone 6 a fost asa.

  • VYC

    Am uitat sa precizez ca este activ pentru orice informatii. De la lasarea unui idevice in service pana la cumpararea unui nou produs. Personalul angajat completeaza datele tale pe un iphone 4s (dotat cu cititor de carduri si pentru a platii direct de acolo) iar in momentul in care produsul este gata primesti un email sau un sms (dupa cum doreste clientul) pentru a te prezenta in store. Acest sistem fiind valabil si pentru trimiterea facturilor sau a statusului produsului.
    Relativ ok dar eu am experimentat ceva care m dezamagit. La fostul iphone 6 plus am fost pentru a schimba camera principala. Am verificat de acasa si modelul meu era inclus in acel lot cu probleme. M-am dus in appstore si am mai vb cu cineva de la vanzari care a verificat si el daca produsul este activ. Apoi am ajuns la o coada de 20 persoane cu tot felul de probleme la ideviceuri ,unde era un singur tehnician. Dupa o ora de stat la acea coada (mai verifica inca odata si el daca este in acel program) , imi spune sa las telefonul acolo si in 3 ore se rezolva. Dupa 4 ore primesc mesaj sa m prezint in appstor. Toate bune si frumoase. Ajung acolo si ma intalnesc cu tehnicianul care se ocupa de reparatii. Surpriza e ca nu schimbase nimic la telefon deoarece acesta facea poze bine si mi-a spus ca nu este obligatoriu sa se arda camera in el. Daca crapa sa ma prezint iar acolo. Si dupa 5 min de cearta cu omul am plecat ca nu se scoate la cap cu ei.
    Traiasca apple cu angajatii lui. 👍🏻

  • Pingback: » Apple extinde Personal Pickup în întreaga lume macrumors()