Apple a facut o schimbare majora pentru App Store

cautari App StoreSaptamana aceasta compania Apple a facut modificari majore pentru algoritmii in baza carora sunt facute cautarile din App Store pentru aplicatii, modificand serios felul in care sunt promovate aplicatiile.

Conform celor care au analizat aceste modificari, compania Apple a schimbat felul in care sistemul sau afiseaza aplicatiile in baza unor cautari pentru cuvinte cheie, astfel ca acum pentru cautari nu mai sunt luate in calcul doar cuvintele cheie stabilie de dezvoltatori pentru aplicatii.

Acum rezultatele pentru cautari au in vedere cuvintele cheie aplicatilor, potriviri partiale ale cuvintelor cheie, denumirile aplicatiilor competitoare, dar si cuvinte cheie din descriere, astfel ca acum cautari pentru cuvinte generice vor afisa aplicatii noi.

Practic Apple a schimbat sistemul de cautare al aplicatiilor pentru a oferi rezultate mult mai relevante pentru ceea ce cauta efectiv utilizatorii si pentru a ajuta la descoperirea mai usoara de aplicatii relevante pentru anumite cautari lucru care nu se intampla.

It’s their attempt at understanding how different apps rank relative to each other. I think this is an attempt to move in that direction…the first step would probably be to benchmark where you rank compared to your competitors.

Aceasta este prima oara cand Apple priveste intr-un asemenea mod sistemul de cautare al aplicatiilor din App Store, iar unii analisti sunt de parere ca acestia sunt primii pasi pe care Apple ii face spre dezvoltarea unui motor de cautare similar celor de la Google.

Pana una, alta, atunci cand veti face cautari pentru diverse cuvinte in App Store, veti vedea aplicatii mult mai relevante pentru ceea ce va intereseaza pe voi.