Apple a regandit design-ul website-ului pentru administrarea Apple ID-urilor

design website Apple IDIn cursul zilelor trecute compania Apple a modificat in totalitate design-ul website-ului prin intermediul caruia ne putem administra Apple ID-urile si implicit dispozitivele care sunt conectate la acestea pentru a prelua date din diverse servicii online ale Apple.

In imaginea de mai sus aveti prima schimbare majora, compania Apple afisand acum o pagina principala cu totul schimbata si mult mai potrivita pentru anul 2015, un design elegant si plat fiind ales in locul celui folosit timp de mai bine de 5 ani pentru website.

Schimbari similare exista si in sectiunile unde sunt afisate toate dispozitivele conectate la un Apple ID, ori in cele in care se poate activa sistemul de autentificare in 2 pasi, compania Apple afisand acum o interfata mult mai placuta pentru utilizatori.

Radicala este schimbarea pe terminalele mobile unde fundalul este dominat de imaginea pe care o vedeti setata si pentru pagina principala, iar per total vorbim despre o schimbare foarte placuta facuta de catre compania Apple pentru website-ul sau.

Desi este foarte util si permite schimbarea parolelor, a intrebarilor de siguranta, activarea sistemului de autentificare in 2 pasi (in tarile care-l suporta), sau stergerea unor iDevice-uri asociate cu conturile noastre, website-ul Apple pentru administrarea Apple ID-urilor este prea putin cunoscut multor utilizatori.

1 COMENTARIU

  1. buna. As avea o intrebare. Am un gift card de 25 de euro si când am vrut sa cumpar o aplicatie din appstore imi cere sa raspund la 2 intrebari de securitate. Problema este ca eu nu mai tin minte ce raspuns am pus la intrebari pentru ca am de mult timp contul si când dau sa le resetez imi scrie ca instructiunile de resetare mi-au fost trimise pe un mail pe care nu il cunosc, acesta fiind adresa de email de recuperare, iar când incerc sa schimb adresa de email de recuperare imi cere sa raspund la acele intebari pe care nu le stiu..Am scris si la apple suport si mi-au spus ca o sa revina in 48 de ore cu rezolvarea problemei dar nu am mai primit nimic de la ei. Ce as putea sa fac? Nu as vrea sa pierd contul pentru ca am multe aplicatii cumparate pe el. Daca are cineva idee cum as putea sa rezolv? multumesc