Apple Watch a generat incasari mai mari decat Rolex

Apple Watch a generat in primele 12 luni aproximativ 6 miliarde de dolari pentru compania Apple, analistii estimand ca Apple a vandut 12 milioane de unitati la un pret mediu de vanzare de 500 de dolari, iar asa se ajunge la acea suma colosala.

Foarte multa lume inca mai sustine ca Apple Watch este un esec, insa realitatea ii contrazice deoarece produsul celor de la Apple se dovedeste a fi un adevarat succes, avand si titlul de cel mai de succes produs Apple in primul an de existenta.

Desi comparatia este putin fortata, unii prezinta Apple Watch ca un adevarat succes deoarece a reusit sa intreaga inclusiv Rolex in vanzari, compania Rolex incasand 4.5 miliarde de dolari anul trecut, cu 1.5 miliarde de dolari decat suma generata de vanzarile Apple Watch.

Desi Apple are un model de lux al Apple Watch, pretul acestua incepand la 10.000 de dolari si ajungand pana la 19.000 de euro, putine modele de acest gen au fost vandute, majoritatea unitatilor livrate fiind cele ieftine, cu un pret mediu de 500 de dolari.

Pentru a pune lucrurile si mai bine in perspectiva, intreaga industrie elvetiana producatoare de ceasuri a generat 20 de miliarde de dolari in incasari in 2015, deci Apple Watch a generat singur aproape o treime din aceasta suma, realizarea fiind uimitoare.

In concluzie, Apple Watch nu a indeplinit asteptarile nerealiste ale analistilor, dar a inregistrat totusi vanzari foarte bune si incasari pe masura.

8 COMENTARII

  1. Nu are nicio logica comparatia! Un rolex are un pret de 10x ori mai mare fata de un apple watch! Daca o iei pe principiul asta, si Dacia a vandut mai multe masini de cat Ferrari sau Bugatti!…

  2. Aberație….. O să iasă la rapa Tim Cook si o sa spună că Apple watch sa vândut de 7 ori mai bine decât primul ipod , de 20 ori mai bine decât primul ipad si de 100 de ori mai bine decât primul Mac, la fel face întotdeauna
    Asta spune multe din culisele Apple

  3. Comentariul tău este cel puțin inutil.
    În articol nu sunt comparate numerele de unități vândute, ci încasările în bani.
    Pe scurt, Apple a vândut Apple ceasuri de 6 miliarde, Rolex a vândut ceasuri de 4,5 miliarde.

    Ca să revin în paradigma ta, NU e ca și cum ai spune că Dacia a vândut mai multe mașini ca Ferrari (lucru total adevărat), ci e ca și cum ai spune că Dacia a vândut mașini de 6 miliarde, iar Ferrari de 4,5 miliarde (ceea ce ar fi aberant în lumea auto).
    Mergând mai departe în absurdul ăsta, mai putem spune că e ca și cum întreaga industrie nemțească de mașini (VW, Audi, BMW, Mercedes) a încasat anul trecut 20 de miliarde din vânzări de mașini, iar Dacia a încasat 6 miliarde singură.