Apple nu scapa de eroarea 53 pentru iPhone si iPad

Acum cateva luni compania Apple a fost in centrul unui scandal care avea la baza eroarea 53 pentru iPhone si iPad, aceasta aparand in momentul in care un utilizator folosea componente neautorizate pentru a repara un buton Home defect, la care era atasat si un Touch ID.

Problema a fost atat de mare si a afectat atat de multa lume incat compania Apple a fost inclusiv actionata in judecata de catre un grup de clienti suparati din cauza faptului ca Apple nu ii lasa sa-si repare terminalele asa cum cred ei de cuviinta.

Compania Apple a incercat sa rezolve problema prin modificarea iOS astfel incat eroarea sa nu mai fie afisata, clientii care au platit pentru reparatii autoritate putand primi inapoi banii cheltuiti in acest scop, insa aceste masuri nu au multumit clientii afectati de probleme.

Problema este ca Apple nu a oferit informatii adecvate pentru ca persoanele ce pot primi bani sa ii ceara, astfel ca acum avocatul grupului de clienti suparati cere ca o motiune Apple de a clasa cazul sa fie respinsa si procesul sa continue pana cand Apple va fi obligata sa plateasca despagubiri.

Apple are obiceiul de a promite ca va rezolva problemele oamenilor, insa in final lasa lucrurile in aer, iar in aceasta situatie compania este acuzata de exact acelasi lucru, asa ca un proces probabil o va invata sa se gandeasca mai bine inainte sa implementese sisteme precum cel care a stat la baza erorii 53.