Prima Pagina Samsung Samsung Galaxy Note7 este greu de reparat

Samsung Galaxy Note7 este greu de reparat

Repararea Samsung Galaxy Note7 este foarte dificila, conform iFixIt, terminalele iPhone 6S ale companiei Apple fiind mai usor de reparat decat produsul Samsung.

Repararea Samsung Galaxy Note7 este foarte dificila conform celor de la iFixIt, ei facand prima dezasamblare a noului smartphone produs de catre compania Samsung, iar rezultatele sunt pe masur asteptarilor realiste ale celor se gandeau ca nu le va fi simplu sa inlocuiasca eventualele componente care se pot strica.

Repararea Samsung Galaxy Note7 este foarte dificila deoarece Samsung a petrecut mult timp pentru a monta componentele premium pe carcasa, ecranul curbat al dispozitivului fiind extrem de greu de inlocuit in cazul in care este spart, dar testele de rezistenta au dovedit faptul ca nu este chiar atat de usor de stricat.

Dupa cum era de asteptat, repararea Samsung Galaxy Note7 este serios ingreunata de faptul ca Samsung a folosit foarte mult adeziv pentru a tine piesele lipite una de cealalta, el crescand serios perioada de timp necesara pentru a desface carcasa si ecranul unul de celelalte pentru a le inlocui.

Repararea Samsung Galaxy Note7, dar frumusetea are pretul ei

Indiferent despre ce fel de problema vorbim, repararea Samsung Galaxy Note7 va avea costuri mari, iar chiar daca va ganditi sa schimbati doar bateria, va trebui sa fiti pregatiti pentru o misiune dificila deoarece dezlipirea carcasei din sticla de structura centrala de aluminiu se face cu foarte multa munca.

repararea samsung galaxy note7

Pentru ca repararea Samsung Galaxy Note7 este atat de dificila, cei de la iFixIt au acordat nota 4 din 10 noului smartphone, ea fiind mai mica decat cele acordate pentru iPhone 6/6S sau iPhone 6/6S Plus, insa era de asteptat ca un smartphone cu o carcasa din sticla sa necesite mai multa munca pentru inlocuirea pieselor.

Avand in vedere cat de dificila se dovedeste a fi repararea Samsung Galaxy Note7, exista sansa ca Samsung sa adopte o strategie similara celei a companiei Apple in ceea ce priveste dispozitivul si sa inlocuiasca unitatile stricate cu unele reconditionate pentru clientii care merg in service cu probleme.