Samsung refuza sa desapagubeasca clientii Galaxy Note 7

Samsung refuza sa desapagubeasca clientii Galaxy Note 7

Samsung refuza sa-i despagubeasca pe clientii ale caror obiecte au fost distruse de catre bateriile explodate ale Galaxy Note 7.

Daca va gandeati ca problemele Samsung cu Galaxy Note 7 s-au terminat in momentul in care terminalul a fost scos din productie, ei bine va inselati amarnica. Conform unei prestigioase publicatii americane, Samsung refuza sa despagubeasca unii clienti ai caror obiecte din casa, sau chiar case au fost distruse/arse de catre terminale care au luat foc.

Primul caz este al unui barbat din Illinois, terminalul sotiei sale explodand in timp ce acestia dormeau, el fiind plasat pe o noptiera. Conform acestuia, terminalul a generat o flaca inalta de 1 metru si a umplut casa cu fum negru inainte ca dispozitivul sa fie stins in chiuveta din bucataria casei in care cei doi locuiesc.

Inainte de a fi stins, terminalul Galaxy Note 7 a ars noptiera pe care se afla, dar a aruncat flacari si lichid din baterie pe patul, salteaua, carpeta, draperiile si parchetul camerei in care se afla. Clientul pagubit a discutat cu Samsung si a estimat ca are nevoie de 9000 de dolari pentru a-si acoperi costurile refacerii stricaciunilor.

Desi barbatul a sunat Samsung la 45 de minute dupa incident si i s-a spus ca va fi sunat inapoi in 24 de ore, Samsung nu l-a mai contactat. Abia la cateva zile dupa un al doilea telefon, clientul a fost contactat, insa Samsung a refuzat sa-l despagubeasca, incercand doar sa recupereze terminalul pentru investigatii, barbatul fiind dispus sa permita analizarea sa in casa, dar nu sa-l predea fara sa-i fie acoperite pagubele.

“It was very startling. No one expects to be woken up at 3am with a noise that sounded like a whole bundle of sparklers being lit all at once. The fire damaged the nightstand, said Barwick, and sprayed chemicals “all over our bed, mattress, curtains and carpet” as well as some pieces of hardwood flooring. Barwick estimates that it would cost about $9,000 to replace the damaged items. They told me they weren’t going to pay replacement costs of any damaged items. Instead, Samsung offer to pay a depreciated value of the items.”

Cel de-al doilea caz este al unui barbat din Carolina de Sud, acesta fiind mult mai grav, el acuzand un Galaxy Note 7 ca i-a ars casa care nu mai este locuibila. Barbatul este pompier si terminalul a fost lasat la incarcat intr-o priza a garajului, focul izbucnind din respectiva zona si arzand in intregime garajul, insa investigatorii incidentului nu au putut ajunge la concluzia ca terminalul a fost de vina.

Separat de garaj, au fost afectate serios de incendiu o motocicleta, o masina, o masina de tuns iarba, doua biciclete, un boiler, iar fierele electrice ale casei necesita inlocuire. Avand in vedere stricaciunile, el a fost fortat sa locuiasca impreuna cu ficele sale in casa unui prieten, asta dupa ce Samsung a promis ca-i va plati o camera de hotel, dar a refuzat intr-un final sa faca asta.

Compania de asigurare a celor de la Samsung a refuzat sa acopere aceste costuri initial, insa intr-un final ii acopera chiria unui apartament si negociaza cu barbatul pentru acoperirea daunelor care ar fi fost produse de catre Galaxy Note 7, chiar daca investigatorii incendiului nu au ajuns fara dubiu la aceasta concluzie.

“Wesley Hartzog from South Carolina believes that his Note 7 is to blame for a fire that left his house uninhabitable. Hartzog – a firefighter – left his device plugged into a wall outlet in his garage. Hartzog’s garage was completely destroyed, along with extensive damage to his motorcycle, 4×4, lawnmower, bicycles and a rocking chair given to him by his deceased grandmother. A water heater and electrical wiring also need replacing. … But the next day Samsung Fire & Marine insurance called me and said it wasn’t going to happen. I feel that was really unprofessional.” A month after the fire, Hartzog is still negotiating with Samsung, who are now paying for a temporary condo for the family.”

Cei de la Samsung refuza sa-i despagubeasca pe clienti, preferand sa-i directioneze spre compania sa de asigurari, care refuza in acelasi mod sa-i ajute. Probabil Samsung incearca sa evite viitoare procese prin aceste refuzuri si sa dea de inteles ca nu  accepta faptul ca Galaxy Note 7 a produs asemenea probleme.

Avand in vedere aceste marturii din SUA, cred ca vom vedea si alte povesti similare in curand.

 

REVOLUTIA PRETURILOR EMAG! REDUCERI LA MII DE PRODUSE!
  • obiectiv sau nu

    Poate avea saltea dormeo, noptiera de bambus de la ikea :)) . Revenind la subiect daca ei au cerut returnarea telefonului de ceva timp si el inca il mai foloseste e “destept”.

  • Mircea Radulescu

    Cine știe ce animal dormea pe saltea 🙂

  • terrymada

    Animanl sau animala:)) cine stie cui o fi topit silicoanele si povestea cu nevasta e la misto:)