eMAG investeste in roboti care vor inteactiona cu clientii

eMAG va crea roboti virtuali care vor avea menirea de a interactiona cu toti clientii care acceseaza magazinul online pentru a afla informatii.

eMAG investeste in momentul de fata intr-un proiect care are menirea de a crea roboti virtuali care vor interactiona cu clientii in cadrul website-ului. Cei de la eMAG investesc nu mai putin de 250.000 de dolari in acest proiect care se desfasoara in cadrul eMAG Labs, iar pentru dezvoltarea acestor roboti virtuali va lucra o echipa de ingineri romani in urmatoarea perioada.

Planul celor de la eMAG este de a crea o serie de roboti virtuali similari, cel mai probabil, cu cei pe care Facebook ii are in momentul de fata disponibili in Facebook Messenger. Mai exact, clientii care acceseaza website-ul eMAG vor putea interactiona cu acesti roboti virtuali pentru a afla, cel mai probabil, informatii privind produse, sau oferte, ale magazinului.

Inteligenta artificiala si realitatea virtuala sunt tehnologiile cheie pe care se bazeaza acest nou proiect al celor de la eMAG, iar investitia initiala trebuie sa acopere doar primele 6 luni ale proiectului. Totul este facut deocamdata ca un test de catre cei de la eMAG, insa daca testul va avea succes, atunci robotii virtuali vor ajunge si in alte magazine din cadrul grupului Naspers.

eMAG investeste in roboti virtuali care vor inteactiona cu clientii

Deocamdata robotii virtuali pe care eMAG ii dezvolta sunt bazati pe inteligenta artificiala, iar daca proiectul va avea succes, atunci eMAG ia in calcul extinderea tehnologiei si la realitate virtuala. Cei de la Naspers acopera 75% din suma necesara pentru proiect, in timp ce restul este acoperit de catre eMAG, insa in final intregul grup Naspers va beneficia de pe urma acestei investitii.

Acesti roboti virtuali aflati acum in dezvoltare la eMAG trebuie sa interactioneze cu clientii in limba romana, altfel utilitatea sa ar fi redusa spre zero. Inteactionand in romana cu acesti roboti virtuali care urmeaza sa fie integrati in website-ul eMAG, clientii vor putea afla mai usor informatii, fara a fi nevoiti sa apeleze telefonic reprezentantii magazinului.

Daca proiectul celor de la eMAG va fi un succes, atunci vorbim despre primul magazin online din Romania care va avea roboti virtuali activi pentru clienti. Cei de la eMAG investesc sume mari de bani anual pentru a ramane in topul preferintelor clientilor, asa ca nu este surprinzator sa vedem cata atentie acorda unor tehnologii inovatoare de acest gen.

emag-roboti-virtuali

3 COMENTARII

  1. Să nu fie prea inteligenți, că și așa ne prostesc toți în țara asta. Asta ne mai trebuie, să ne facă de bani și niște roboți virtuali 🙂

  2. Acum daca dincolo de tentativa de a te da destept ai si spune ceva care sa aiba legatura cu subiectul, ar fi util. Altfel, cu parere de rau, dar trolling pot face si eu.