iOS 10.3 le permite dezvoltatorilor sa lase comentarii in AppStore

Incepand cu iOS 10.3 compania Apple le va permite dezvoltatorilor de aplicatii sa raspunda review-urilor lasate de catre utilizatori la aplicatiile lor din AppStore. Daca pana acum dezvoltatorii erau obligati doar sa urmareasca tot ceea ce spun utilizatorii, fara a le putea da un raspuns, ei bine acum lucrurile se schimba si ei vor avea un drept la replica.

In momentul in care iOS 10.3 si macOS Sierra 10.2.4 vor fi lansate, dezvoltatorii vor putea raspunde review-urilor lasate de catre clienti in AppStore. In aceasta idee, orice fel de review rautacios lansat de catre utilizatori pentru vreo aplicatie va avea un raspuns, la fel si cele in care sunt raportate eventuale probleme privind functionarea aplicatiilor.

Noua functionalitate le va permite dezvoltatorilor sa se apere in fata utilizatorilor care doresc sa le faca rau prin lasarea de review-uri proaste. Mai mult decat atat, ei vor putea ajuta alte persoane sa rezolve probleme pe care le au cu aplicatiile, acest lucru fiind imposibil de realizat pana in prezent din cauza limitarilor impuse de catre Apple.

Dezvoltatorii cer de ani si ani de zile realizarea acestui lucru si pana acum compania Apple nu le-a oferit posibilitatea de a se bucura de o asemenea schimbare pentru propriile produse. In aceasta idee, va fi interesant de vazut cum va fi oferita noua functionalitate si cat de multumiti vor fi dezvoltatorii de aplicatii de schimbarea de care vor avea parte.

“When iOS 10.3 ships to customers, you will be able to respond to customer reviews on the App Store in a way that is available for all customers to see. (This feature will also be available on the Mac App Store.)”

ios-10-3-appstore-dezvoltatori-comentarii