Prima Pagina WhatsApp Messenger WhatsApp – Liniile Aeriene ofera Ajutor in Aplicatie

WhatsApp – Liniile Aeriene ofera Ajutor in Aplicatie

WhatsApp va avea o colaborare cu liniile aeriene pentru a oferi suport pentru clienti, dar ele nu vor fi singurele companii implicate in asta.

BLACK FRIDAY 2017 LIVE BLOG cu REDUCERI IN TIMP REAL!

WhatsApp a inceput saptamana aceasta sa lanseze la nivel global o noua functie pentru utilizatorii iPhone si Android care le permite sa comunice direct cu unele companii care au integrare facuta. Vorbim aici despre conturi speciale in WhatsApp pentru respectivele companii, reprezentantii acestora comunicand cu utilizatorii direct prin platforma pentru a le oferi orice fel de ajutor au nevoie, fara a mai suna la companii.

WhatsApp a colaborat cu unele companii mari din SUA pentru a implementa suportul noii functii, deocamdata OYO, Ola si BookMyShow comunicand cu utilizatorii prin platforma. Totul este gandit intr-un asemenea mod incat utilizatorii sa vada ca profilurile acestor companii sunt verificate atunci cand comunica cu ele prin intermediul WhatsApp, deci stiu ca nu ofera informatii confidentiale catre persoane necunoscute.

In momentul de fata WhatsApp colaboreaza doar cu unele companii pentru a oferi aceasta functionalitate, insa intentioneaza sa extinda disponibilitatea ei. Mai exact, se pare ca WhatsApp lucreaza si cu unele linii aeriene care urmeaza sa ofere ajutor pentru clienti, sau doar simple informatii, prin intermediul platformei de mesagerie text, deci acestia nu vor fi nevoiti sa sune la vreun numar de telefon pentru a obtine informatii, sau ajutor.

WhatsApp le va permite liniilor aeriene ofere ajutor in aplicatie

WhatsApp - Liniile Aeriene Ajutor Aplicatie

WhatsApp vrea ca aplicatia sa fie metoda principala prin care utilizatorii iau contact cu anumite companii, chiar si cand vine vorba despre aflarea de simple informatii, fara a cere ajutor. Totul este facut de catre diverse companii cu ajutorul celor de la WhatsApp, deoarece ele trebuie sa integreze suport pentru preluarea automat a anumitor informatii de la utilizatori, anumite raspunsuri urmand a fi oferite automat de catre roboti virtuali.

Prin aceasta schimbare WhatsApp incearca sa simplifice modul in care utilizatorii interactioneaza cu diverse companii, dar si modul in care acestia percep aplicatia. Daca WhatsApp este perceputa ca o aplicatie utila dincolo de a trimite mesaje sau a purta conversatii, ea poate atrage un numar si mai mare de utilizatori in viitor, insa totul in baza functiilor noi care pot fi implementate de catre dezvoltatorii sai pentru iPhone si Android.

“WhatApp will also let you know when you start talking to a business via yellow messages inside a chat. There is no way to delete these messages from the chat. If you don’t have a business’s phone number saved in your address book, the name you will see is the name the business has chosen for themselves.”

WhatsApp extinde aceasta noua functie in mod gradual pentru utilizatorii din lumea intreaga, asa ca va dura ceva pana cand ea va aparea si la noi, sau pana cand vor exista companii locale care vor participa la schimbare. In aceasta idee, trebuie sa aveti rabdare pentru ca aceasta noua functie a WhatsApp sa devina intr-adevar utila si pentru noi, indiferent cat ar putea dura pana cand se va intampla asta.

emag black friday lista reduceri