iPhone 8 Plus vs Google Pixel 2 XL – Comparatia Performantelor

iPhone 8 Plus si Google Pixel 2 XL apar intr-un nou test de performante care confirma inca o data faptul ca iOS 11 are nevoie de mai multa memorie RAM.

iPhone 8 Plus si Google Pixel 2 XL apar astazi intr-un nou test menit sa compare performantele celor doua telefoane mobile care se vor lupta in aceasta toamna pentru atentia oamenilor din lumea intreaga. Din pacate, iPhone 8 Plus dezamageste in fata Google Pixel 2 XL in ceea ce priveste performantele, iar asta din cauza faptului ca iOS 11 are un mod diferit de a administra memoria RAM a telefoanelor, schimbarea fiind proasta.

iPhone 8 Plus si Google Pixel 2 XL au fost nevoite sa redeschida multe dintre jocurile si aplicatiile pe care le aveau lasate in fundal, insa telefonul Apple a cam pierdut din acest punct de vedere. iOS avea ca punct forte sistemul de administrare al memoriei RAM si capacitatea de a tine aplicatiile deschise in fundal, insa acest lucru a disparut complet, asa ca cei 3 GB RAM ai iPhone 8 Plus sunt, aparent, complet inutili.

iPhone 8 Plus vs Google Pixel 2 XL – comparatia performantelor

iPhone 8 Plus ne arata in fata Google Pixel 2 XL ca este timpul ca Apple sa mai adauge 1 GB RAM in telefoanele sale, pentru ca ele incep sa fie depasite de telefoanele Android. Chiar daca procesorul iPhone 8 Plus este cu mult mai puternic decat cel al Google Pixel 2 XL, experienta finala de utilizare are foarte mult de suferit pentru ca aplicatiile nu pot fi tinute in fundal de catre telefon.

iPhone 8 Plus este o dovada foarte clara a faptului ca uneori cei de la Apple pun mai mult pret pe profit decat pe experienta oferita utilizatorilor din lumea intreaga. Din pacate compania Apple nu ofera mai mult de 3 GB RAM in iPhone 8 Plus, sau orice alt model existent pe piata, iar iPhone X va avea tot 3 GB RAM, desi in realitate ar avea nevoie de 4 GB RAM, insa poate ca modelele de anul viitor ne vor aduce asta.

18 COMENTARII

  1. Culmea ca anul trecut tinea 20 de aplicatii in fundal, acum trebuie sa le reincarce. Mai degraba e iOS-ul de vina, ci nu cantitatea de memorie.

  2. Mie o alta problema care o am pe 11.0.3 e faptul ca mi se schimba ajustarea luminozități ecranului de capul ei…cand e minim cand e pa maxim…

  3. Idea este in felul următor: Apple vinde produse scumpe pentru ca poate, iar clienții le cumpara produsele pentru ca nu au de ales. Dacă vrei iOS sau Mac OS, trebuie sa le cumperi produsele, nu ai de ales. Nu este ca in cazul Android sau Windows, unde poți sa alegi între zeci/sute de fabricanți, modele, configurații și prețuri.

  4. de ales ai tot timpul..depinde daca vrei asta.
    probabil unii di comoditate/obisnuinta sau pt. ca au investit multi bani in aplicatii.
    ce scrie in articol e adevarat si ar trebui sa dea de gandit la apple.

  5. La telefoane nu au de ales ca nu s-a complicat nimeni sa “porteze” iOS dar la MacOS cunosc oameni care si-am vandut macbook-urile si au bagat un pic de hackintosh in sisteme cu configuratii de top. Nu o sa-ti vina sa crezi ce performante au scos peste produsele apple. Inclusiv zaone era admirator hackintosh acu ceva ani…nu stiu acu daca mai este 😉 Ce e clar e faptul ca daca ai putea sa cumperi licenta doar ptr OS-uri, nici dracul nu mai cumpara “răgăliile” lor de echipamente.

  6. Nu am folosit niciodată hackintosh, așa că nu pot sa te contrazic în legătură cu performanțele și experiența de utilizare. Cat despre sistemele de operare, atât Mac OS cat și iOS, oamenii le cumpără produsele pentru acele sisteme de operare, excluzând pițipoancele și cocalarii, care le au impresia că au alt statut social dacă dețin un device Apple. Dacă este să privim produsele Apple doar din punct de vedere hardware, sunt depășite din plin de concurență și sunt cu cel puțin 2 ani in urmă 1. Dacă pe Samsung ar rula iOS, 1000% eu mi-aș mai cumpăra Samsung. Dar cu Android nu voi mai repeta aceasta marcă.

  7. nu cred ca sunt foarte multi care sa aiba hackintosh.
    cred ca vb de un procentaj mic.
    in schimb sunt multi *pițipoancele și cocalari* care dau orice numai sa aiba un produs cu logo apple,sa para ca au succes.(marketingul apple loveste unde trebuie).