Prima Pagina eMAG eMAG. Intarzierea Livrarii Comenzilor de Black Friday

eMAG. Intarzierea Livrarii Comenzilor de Black Friday

eMAG are, aparent, unele probleme cu intarzierea livrarii comenzilor pentru Black Friday, nemultumirile clientilor fiind in continua crestere.

eMAG a anunat saptamana trecuta ca va livra pana in data de 22 noiembrie 67% dintre comenzile facute de Black Friday de catre clienti, adica undeva peste 700.000 de produse. Cele 5 zile aproape ca au trecut, iar lumea incepe sa se cam planga de faptul ca livrarile pentru comenzile de Black Friday nu s-au facut chiar atat de rapid precum se promitea.

Se pare ca multe persoane, in special din provincie, nu si-au primit deocamdata comenzile facute de Black Friday, ba nici macar nu au status ca ar fi fost expediate. Exista multe persoane si in Bucuresti care raporteaza acelasi lucru in momentul de fata, insa exista deasemenea si foarte multi clienti eMAG care si-au primit comenzile inca din ziua de 17 noiembrie.

Conform contractului pe care sustine ca l-a livrat cu firmele de curierat, cei de la eMAG afirma ca pana in data de 29 noiembrie vor fi livrate toate comenzile Black Friday. Practic peste 1 saptamana nu ar trebui sa mai existe vreun client care a comandat ceva de Black Friday si nu a avut livrate produsele, sau cel putin asa ar trebui sa stea lucrurile.

eMAG. intarzierea livrarii comenzilor de Black Friday

Spre deosebire de alti ani, eMAG si firmele de curierat s-au miscat mult mai bine in ceea ce priveste livrare comenzilor de Black Friday, iar asta se vede pe retelele de socializare. O scurta verificare a paginii de facebook a eMAG dezvaluie totusi cateva sute de comentarii de la clienti care asteapta livrarea comenzilor de Black Friday acasa, sau in showroom-uri, dar nici la Posta Romana nu s-a umiscat lucrurile mai grozav.

Lumea se plange nu doar acolo, ci si pe conturile proprii, dar era de asteptat ca asta sa se intample, pentru ca 1.1 milioane de produse comandate intr-o zi nu pot fi livrate prea usor. eMAG si-a modernizat depozitul din Bucuresti, curierii s-au cumparat mai multe camioane, dar exista totusi limite in ceea ce priveste lucrurile care se pot face in Romania.

eMAG are tot interesul sa livreze comenzile de Black Friday cat mai repede pentru a decongestiona coada de comenzi pentru ca urmeaza Craciunul si lumea vrea sa mai cumpere cadouri. Cred ca in urmatoarea saptamana lucrurile se vor rezolva in cea mai mare parte si toate comenzile eMAG de Black Friday vor fi livrate, dar chiar si asa vor exista clienti nemultumiti.

Voua v-au fost livrate comenzile facute de Black Friday ?

eMAG intarziere comenzi Black Friday

  • Gabriel

    a fost vrajeala mare la ei asta cu livratul comenzilor,am comenzi din 17 si nici acu niciuna din ele nu a fost trimisa la curier, se vede ce mult au lucrat sa livreze rapid…mai rau ca anu trecut e

  • bogdan

    Dar ce ziceti de vrajeala asta, comanda data la 7:05 fiind pe stoc si la ora 10 tot de la acelasi partener, azi primesc msj cu “Buna ziua!Comanda dvs cu nr 38528271 v-a fi anulata. Va informam pe aceasta cale ca stocul a fost epuiza. Ne cerem scuze pentru neplacerile create si va multumim de intelegere! Intelligent Marketing Solutions (partener EMAG).” As vrea sa le fac reclamatie amandurora dar nu stiu unde opc anpc?

  • KlaudiNhO

    am un colet cu livrare in data de 18 si nici in momentul de fata nu a ajus la mine … sameday curier … de 3 zile cica o sa ma sune …. si alte 2 colete fara nici un status …. din 8 …. 🙂

  • eu

    @bogdan, mai bine i-ai face reclamatie profesoarei de limba romana.

  • Vaxx

    Intri pe ANPC online selectezi comisariatul zonal completezi plângerea și vei fi contactat de un comisar .. simplu ca buna ziua !

  • Radu Hulu

    “38528271 v-a fi anulata”

    Fix asa au scris ? Is agramati cei de la emag sau doar tu ?

  • nelu

    Asta se poate întâmpla doar in România. A venit o cunoștința și la Vandut lui , iar ți-e tia spus ca nu mai era pe stoc și la revedere au scăpat. Eu zic sa nu te lași

  • Am mai vazut pe pagina de Facebook alte persoane care spuneau ca le-au fost anulate comenzi facute si inainte de 7.

  • Si daca ii suni, ce iti spun ?

  • Andrei

    Comandat vineri dimineata la 7:05 un storcator Kuvings. Plata cu cardul.
    Nici o veste pana azi de la ei. Nici un update la status 🙁 Asatzi le-am depus o sesizare online

  • btz

    Am comandat anvelope, au sosit duminica, in provincie. Desi le-am comandat vineri dupa pranz…nu la prima ora. 👍🏼

  • bogdan

    I-am sunat si au spus ca le pare rau, ca nu ma pot ajuta(emag), am sunat si la partener si la fel ca le pare rau dar produsul nu mai este pe stoc…

  • VYC

    Comanda anulata. Am sunat astazi si mi-au spus ca numai este pe stock produsul. Comanda a fost facuta vineri la 7:12.

  • ibadea

    Era de asteptat ca la un asemenea volum de comenzi sa se intample asa, aveti rabdare. Spre norocul meu produsul pe care l-am cautat l-am gasit pe alt site cu 900 ron mai ieftin, comanda vineri ora 7:00, confirmare telefonica 8:30 cu mentiunea ca va fi livrat miercuri sau joi, surpriza, sambata m-am trezit cu telefon de la curier

  • Firan Alexandru

    Eu ma intreb cand le va reveni iphone x in stoc

  • Dan.B

    Am avut 6 comenzi date. Prima la 6:51 din aplicatie si a ajuns duminica in showroom. 3 le am ridicat azi, mai am 2.

  • bambara

    Niște idioți, am doua comenzi la ei, una de 606 lei alta de 1325 lei si nu a venit nici una. Ar trebui sa mi vina prin sameday24, compania lor de curierat. Niște mizerii…

  • Laura

    Ce trebuie sa fac ??? Sa-mi i-au concediu ca sa stau acasa pana vine coletul ???Chiar este foarte deranjant , nu plec de acasa ca daca vine curierul !!! Nici macar nu au bunul simt sa se organizeze cumva si sa-ti dea un mesaj prin care sa te anunte ca vin intr-o anume zi !!!! Dar de primit un banut la livrare … e foarte bine !

  • Laura

    NU mi-a fost livrata comanda, in schimb mesaje pentru a ma asigura ca totul e pregatit pt trimis , adica amabilitati de doi lei, sunt foarte dezamagita !

  • Silviu

    Salut,

    Am comandat si efectut plata pt un telefon Huawei P10 Plus pe data de 17 Noiembrie la ora 11:34. Am cautat ca telefonul sa fie in stoc, sa fie vandut de Emag si am cerut ridicare personala din showroom tocmai in ideea ca nu voi astepta pana pe 29. In “urmarire livrare” imi apare doar plata acceptata…pai normal.

    Nu am primit telefonul nici in ziua de azi si cel mai mult ma enerveaza faptul ca un prieten a comandat acelasi telefon ieri (23 Noiembrie) si l-a primit astazi. Voua vi se pare fair?

    Mi se spune la telefon ca, comenzile se iau in ordine cronologica…cum naibii cand eu ti-am platit de o saptamana si nimic si altul il plateste ieri si il primeste azi.

    “Multumesc” Emag pentru tratamentul acordat clientilor!

  • Vi.

    Inca astept, e in statusul “Predat curierului” iar termenul de livrare care mi-a fost dat a fost 21-22, insa suntem in data de 24 si nu am primit coletul. De acum sper undeva pe saptamana viitoare sa ajunga.

  • nemonis

    Nici pana in ziua de azi mie nu mi-a mai ajuns comanda !!! de pe 19 noiembrie…bataie de joc!!