Facebook Renunta la Funtia URATA de Toata Lumea

Facebook a anuntat intr-un final ca va renunta la functia pe care toata lumea o uraste, spre multumirea utilizatorilor, care s-au plans constant din cauza ei.

Facebook functie urata

Facebook a anuntat in cursul noptii trecute ca a renunta la una dintre cele mai urate functii implementate vreodata in aplicatia pentru iPhone si Android, iar decizia este salutata de mai toata lumea. Vorbim despre o functie pe care cei de la Facebook o aveau in dezvoltare de ceva vreme sub forma unui experiment derulat in 6 tari de pe glob, el avand menirea de a afla daca oamenii si-ar dori sa aiba un News Feed separat cu stiri.

Facebook a creat un News Feed separat numit Explore, acolo fiind afisate informatii de la paginile retelei de socializare, in timp ce postarile de la prieteni erau afisate in News Feed-ul normal, ca si pana acum. Cei de la Facebook au testat timp de aproximativ 5 luni acest News Feed experimental inainte de a decide ca lumea nu vrea sa se imparta intre doua News Feed-uri si ca probabil reach-ul celor adaugate in sectiunea separata s-a cam evaporat.

Facebook a renuntat la functia pe care toata lumea o uraste

Facebook sustine ca a facut o serie de sondaje printre utilizatorii care folosesc aplicatiile pentru iPhone si Android, iar acestia au afirmat ca nu au nevoie de News Feed-uri separate pentru a accesa informatiile. Utilizatorii au spus ca separarea News Feed-urilor le-a ingreunat procesul de a se conecta cu prietenii si membrii familiei folosind Facebook, deci s-a luat decizia de a se renunta la idee, spre multumirea celor care folosesc aplicatia.

“People don’t want two separate feeds. In surveys, people told us they were less satisfied with the posts they were seeing, and having two separate feeds didn’t actually help them connect more with friends and family.”

Facebook a creat News Feed-urile separate pentru a promova continut de calitate si a mai opri raspandirea stirilor false, insa desigur ca s-a intamplat exact contrariul si utilizatorii au reactionat negativ la asta. Facebook nu mai stie ce prostii sa faca pentru a-i convinge pe oameni sa foloseasca mai mult aplicatiile si website-ul pentru a fi mereu activi in platforma sa, rata de utilizare a retelei de socializare scazand pentru prima oara in ultimii ani.