iPhone: Tot mai Multi Tineri Cumpara Telefoanele Apple

iPhone este tot mai popular in randul tinerilor, numarul celor care detin un telefon Apple fiind in continua crestere, impreuna cu cel al tinerilor interesati de ele.

Adolescenti cumpara iphone

iPhone are succes foarte mare in randul adolescentilor, acest lucru este cunoscut de ani si ani de zile, iar un nou studiu efectuat in SUA ne arata ca lucrurile stau tot mai bine pentru Apple. Conform acestui studiu, trei sferturi dintre adolescentii americani detin un iPhone, cifra fiind in continua crestere de la un an la altul, ea fiind oricum spectaculoasa doar in baza a ceea ce stim in acest moment.

Daca in 2014 doar 60% dintre adolescentii americani detineau un iPhone, in 2018 s-a ajuns la un procent de 82%, el crescand constant multumita noilor modele lansate de catre Apple. In toamna anului trecut procentul era de 78%, iar acum in primavara el a crescut la 82%, deci tot mai multi adolescenti sunt interesati de telefoanele companiei Apple.

Conform studiului efectuat in tara, 84% dintre adolescentii care nu detin inca un iPhone intentioneaza sa cumpere un telefon de la Apple cand urmeaza sa schimbe modelul pe care il detin deja. Partea interesanta este ca si Apple Watch se bucura de o popularitate nesperat de mare, 20% dintre adolescentii participanti la studiu intentionand sa cumpere ceasul inteligent in urmatoarele 6 luni.

adolescenti detin iphone

“iPhone ownership among teens could go even higher – 84% of teens say their next phone will be an iPhone. The enduring popularity of the iPhone in America’s high schools may also be leading to a boom in Apple Watch interest. 20% of teens plan to buy an Apple Watch in the next 6 months, and Apple is the 2nd-most desired brand among upper-income teens, behind only Rolex, according to the survey.”

Avand in vedere ca adolescentii nu sunt tocmai consumatori tipici pentru Apple, este destul de clar ca functiile precum Animoji ar avea mare popularitate in randul lor. Compania Apple a stiut mai mereu ce functii sa implementeze in produsele sale pentru a atrage interesul adolescentilor, iar acest lucru pare sa continue si in urmatorii ani, cu incasari pe masura.