Spotify in Romania: Artistii Populari si Orasele din Top 5

Spotify a dezvaluit primele informatii despre succesul din Romania, incluzand detalii despre artistii si melodiile populare, impreuna cu orasele din top 5.

Spotify Romania Artistii Populari Orasele Top 5

Spotify a fost lansat intr-un final in Romania in primavara acestui an, serviciul de streaming audio oferindu-le intr-un final romanilor posibilitatea de a-l folosi fara diverse trucuri. Compania Suedeza si-a adus serviciile in Romania ca o alternativa pentru Apple Music, Google Music, Deezer, Zonga si ce mai este oferit in tara noastra, fiind una dintre principalele 3 optiuni pentru streaming audio.

Spotify pare sa aiba si succes foarte mare in tara noastra, compania dezvaluind cat de interesati sunt romanii de serviciile sale, acestia luand cu asalt platforma pentru a asculta muzica. Conform celor de la Spotify, 1.9 milioane de ore de streaming au fost generate prin platforma din momentul lansarii, o cifra impresionanta care arata ca romanii asteptau de mult acest serviciu.

Spotify in Romania – artistii populari si orasele din top 5

Spotify Romania orase streaming artisti

Spotify este cel mai popular in Bucuresti, fiind urmat de Cluj-Napoca, Iasi si Timisoara, adica principalele orase universitare si centre economice din Romania. In ceea ce prieste cel mai populari artisti, putem observa ca deocamdata nu exista vreun roman, asa cum nu exista romani nici in top 10 cele mai ascultate melodii din cadrul Spotify, o adevarata surpriza.

Spotify nu a spus cati utilizatori are activi in Romania in momentul de fata si nici cati oameni au ales sa plateasca abonamentele premium, sau cati folosesc versiunea gratuita. Aceste informatii ar fi fost importante pentru a masura succesul Spotify in tara noastra, insa in lipsa lor, aflam doar ca romanii au testat platforma, dar ramane de vazut cati o vor mai folosi in continuare.

“Spotify în România:  219 ani de streaming de muzică, în doar câteva săptămâni de la lansarea serviciului

19 aprilie 2018: Spotify a intrat pe piața din România la mijlocul lunii martie a acestui an, iar vestea a stârnit curiozitatea şi entuziasmul iubitorilor de muzică din întreaga țară. A fost o lansare îndelung așteptată, iar asta se vede foarte clar în cifre.

Promisiunea Spotify? Acces nelimitat la o bază de date de peste 35 de milioane de melodii şi milioane de playlist-uri în perfectă armonie cu orice moment sau stare de spirit.

1,9 milioane de ore au petrecut utilizatorii locali ascultând muzică pe Spotify. Asta înseamnă 80.000 de zile sau 219 ani de audiție.

Din punct de vedere regional, Bucureştiul este, de departe, oraşul cu cel mai mare volum de streaming, urmat de Cluj-Napoca, Braşov, Iaşi şi Timişoara.

În ceea ce priveşte demografia, 65% dintre utilizatorii Spotify în România sunt bărbaţi, în timp ce 35% sunt femei. Vârsta medie este de 23 de ani, situaţie întâlnită şi în alte pieţe, unde peste 50% dintre utilizatorii Spotify au sub 30 de ani.

Utilizatorii români au arătat un interes clar faţă de artiştii internaţionali, XXXTENTACION, Drake,  Post Malone, Kendrick Lamar şi Migos formând Top 5. La fel de apreciaţi sunt şi artiştii locali precum Deliric, Killa Fonic, Carla’s Dreams, Parazitii sau Cheloo.

Titluri internaţionale se regăsesc şi în Top 10 melodii, unde piesa lui Drake,  «God’s Plan», ocupă primul loc, urmată de Psycho – Post Malone feat. Ty Dolla $ign şi SAD! Aparţinând XXXTENTACION. Post Malone are, de altfel, două apariţii în cadrull acestui clasament, piesa rockstar aflându-se pe locul 6.

“Serviciul nostru a fost extrem de bine primit de către utilizatorii Români şi suntem extrem de mulţumiţi de rezultatele obţinute în prima lună de la lansare. Aici, la Spotify, ne-am angajat să oferim cea mai bună experienţă muzicală posibilă, începând cu diversitatea conţinutului, până la conectivitate şi calitatea excelentă a sunetului. Vom continua să extindem catalogul de melodii româneşti, astfel încât să putem îndeplini aşteptările tuturor utilizatorilor” a spus Przemek Pluta,  Markets Operations Europa de Sud si de Est, Spotify.”