Apple a LANSAT o Functie Extrem de IMPORTANTA azi

Apple a lansat astazi o noua functie extrem de importanta pentru clientii sai, compania americana anuntand-o inca de la inceputul lunii, iar acum o putem folosi.

Apple LANSAT Functie Extrem IMPORTANTA

Apple a lansat astazi o functie extrem de importanta pentru utilizatorii sai, compania americana anuntand inca de acum cateva saptamani intentia de a o oferi pentru toata lumea, insa incepand de azi e disponibila doar un Uniunea Europeana. Pentru a se conforma cu legislatia GDPR, cei de la Apple au lansat astazi o noua functie care le permite utilizatorilor sa descarce toate datele proprii din serviciile companiei americane.

Apple permite, dupa cum puteti vedea din imaginea de mai jos, descarcarea de date din iTunes, AppStore, iCloud, plus o varietate de alte servicii, optiunea pentru cererea unei arhive a datelor fiind disponibila in website-ul pentru administrarea Apple ID. Acolo cei de la Apple ne permit sa selectam serviciile pentru care dorim sa primim o arhiva cu informatiile salvate de-a lungul timpului despre nou, asa cum cere noua legislatie GDPR.

Apple a LANSAT o Functie Extrem de IMPORTANTA azi

Apple LANSAT Functie Extrem IMPORTANTA gdpr

Apple stocheaza inclusiv informatii privind nivelul de utilizare al unor servicii, sau al unor aplicatii, inclusiv informatii despre muzica pe care o ascultam, sau date despre achizitiile facute de-a lungul timpului. Apple stocheaza si date privind reparatiile de care clientii au beneficiat prin Apple Care, compania americana permitand doar descarcarea de date care ii permit sa ne identifice ca si persoana, deci datele anonimizate nu vor putea fi descarcate.

Apple LANSAT Functie Extrem IMPORTANTA gdpr 1

Apple spune ca unele dintre datele stocate in serverele sale ar putea necesita o perioada mai lunga de timp pentru descarcare, iar aici vorbim despre poze si clipuri video, asa ca arhivele ar putea fi foarte mari in anumite cazuri, asa cum e de asteptat. Apple a lansat aceasta noua functionalitate doar in Uniunea Europeana deocamdata, pentru a respecta legislatia GDPR, insa urmeaza sa o ofere si pentru restul clientilor la o data ulterioara, probabil tot cand o va obliga vreo lege noua impusa de vreo alta tara.

5 COMENTARII

  1. In Romania in afara service-urilor autorizate Apple, alea de sine statatoare, doar Orange mai are service autorizat. Restul care vand iPhone, fie trimit la service-urile autorizate in baza garantiei Apple de 1 an, fie le repara singure, sau platesc la service-urile autorizate.

  2. Sunt fan Apple de la iPhone 3G și voi fi , nu sunt dezamăgit deloc de iPhone X-ul al meu , am folosit iPhone 7 plus la maxim , l-am băgat in apa de minim 10-15 ori in zile diferite și poze și filmări , a rezistat eroic ,am fost super mulțumit de i7+ , dar la noi ca deobicei inclusiv serviciile lasă de dorit chiar fiind vorba și de Apple care se respecta in lumea întreaga …Am fost , sunt și voi fi fan Apple !!! Always the best !!!

  3. logic, de ex, scapat de fata iphonex pe jos destul de rau…se vedea putin ciudat display, mers la noumax, s-a schimbat cu unul nou de pe raft sigilat, si totul durat 7-8 minute. la fel si la mercedes, sun unde trebuie, merg si orice revizie gata in 1 ora jumatate cu statul langa masina si vorbit/sfaturi cu mecanicul etc

    Deci, nu doar produsele dar si serviciile sunt de top

  4. Din păcate nu toți dealeri Apple din țara procedează la fel, un prieten a lăsat iphone X-ul in mașina acu vreo luna și nu a mai funcționat touch-ul de la jumate in sus , dus la iStyle in Timișoara și înlocuit doar lcd și plus o zgârietură in plus pe telefon in partea de jos, se vedea cum a scăpat șurubelnița pe carcasa când a încercat sa desfacă telefonul și după o săptămâna i s-a returnat reparat cu alt lcd plus zgârietura aferentă , in condițiile in care proprietarul specificase ca dorește înlocuirea produsului cu unul nou pe procesul verbal de predare la magazin IStyle , am fost de fata când l-a ridicat și in ceea ce privește zgârietura , ne-a “prostit” din ce făcuseră cică ulterior la Recepție in magazin , eu verificasem telefonul scos din husa și ținut tot timpul in husa ca nu avusese nici o zgârietură , in fine ideea e ca nu i s-a schimbat nicidecum produsul cumpărat din Media Galaxy cică cu garanție 2 ani dar fără nici o hârtie de garanție din partea Media Galaxy , când sunase ca nu mai merge touch-ul , l-au trimis la Apple ca are garanție …:))