SONY. Telefonul INCREDIBIL Pregatit de LANSARE

Sony. Un telefon absolut incredibil este pregatit pentru lansare de catre compania japoneza, iata cum arata in primele imagini dezvaluite de producator.

Sony telefon

Sony. Ajungand la un moment dat unul dintre cei mai mari producatori de smartphone-uri, in momentul de fata compania japoneza se chinuie sa nu piarda bani din vanzarea de telefoane mobile la nivel global. In ciuda acestui lucru, cei de la Sony dau de inteles ca vor intra in curs telefoanelor pliabile, cu un model care va fi cu mult diferit fata de ceea ce vom vedea de la alte companii, sau cel putin asta sugereaza un nou brevet de inventie inregistrat recent.

Sony. In aacest document, compania prezinta un telefon pliabil care uimeste prin faptul ca ar urma sa aiba un ecran pliabil pe o parte a carcasei, si un altul pe cealalta, putand crea impresia unul ecran transparent. Folosind parte din ecranul flexibil, si ecranul al doilea, cei de la Sony pot crea impresia ca telefonul lor are un ecran transparent, in aceasta ecuatie intrand si camerele frontale, care preiau imagini si le afiseaza pe ecran pentru a crea acest efect inedit.

SONY. Telefonul INCREDIBIL Pregatit de LANSARE

SONY telefon pliabil

Sony. Telefonul pliabil ar putea functiona in 3 moduri cu aceste ecrane, unul transparent, unul semi-transparent, si unul non-transparent, utilizatorul putand alege modul in care vede imaginile pe acesta. Desigur ca ecranele pot functiona independent, iar cand telefonul este pliat, utilizatorul poate folosi ecranul exterior pentru a controla dispozitivul, ideea aceasta a companiei Sony fiind prezenta de asemenea in informatiile aparute despre telefonul pliabil al Samsung.

SONY telefon pliabil imagine

Sony. Telefonul pliabil pregatit de catre japonezi arata extrem de interesant, insa de la simple cuvinte in brevete de inventie, si pana la produse comerciale, este cale foarte lunga, iar multe idei nu ajung sa fie transformate in realitate. Cred ca foarte multi ar dori sa vada acest telefon al companiei Sony transformat intr-un produs real, insa ramane de vazut in ce masura compania japoneza are capacitatea de a face acest lucru pentru clienti.